مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران ديدار تيم‌هاي پرسپوليس تهران و ذوب آهن اصفهان در فصل دهم ليگ برتر شاهد اتفاقي دردناك بودند. «نصير خالدي» كه براي حمايت از سرخ پوشان راهي ورزشگاه فولاد شهر شده بود پس از گل امير حسين فشنگچي دچار ايست قلبي شد و درگذشت.

 

به نقل از ایسنا، در آن زمان مسئولان باشگاه پرسپوليس به خانواده‌ جوان درگذشته وعده كمك مالي و حمايت دادند، اما امروز خانواده‌ آن مرحوم مي‌گويند هنوز هيچ كمكي به آن‌ها نشده است.

 

بعد از پايان بازي پرسپوليس و ملوان يك ساعت و نيم پس از آغاز بامداد روز چهارشنبه مردي سياه‌پوش منتظر خبرنگاراني بود كه از ورزشگاه آزادي بيرون مي‌آمدند. دلش پر بود و تا متوجه شد تعدادي خبرنگار كاغذ به دست در نزديكي‌اش هستند، شروع كرد به درد دل. مي‌گفت هيچ كس حاضر نيست به حرفهايش گوش دهد. يكي از اقوام خانواده خالدي كه كنار پدر نصير ايستاده بود مي‌گفت، يك هفته است كه از چهارمحال و بختياري به تهران آمده‌اند اما پيگيري‌هايشان نتيجه‌اي نداشته است. شماره خبرنگار ايسنا را مي‌گيرد و قرار مصاحبه مي‌شود صبح چهارشنبه.

 

 

«پسرم براي تشويق پرسپوليس به فولادشهر رفته بود و بعد از گل پرسپوليس خوشحالي كرد و … » اين حرف‌ها از زبان پدري گفته شد كه به دليل ناراحتي و خستگي نتوانست ادامه دهد و توضيح ماجرا را به يكي از اقوام نزديكش سپرد.

 

حسيني كه از نزديكان خانواده‌ خالدي است، ماجرا را اين گونه شرح مي‌دهد: نصير بعد از گل اميرحسين فشنگچي به ذوب آهن خوشحالي كرد، ولي متاسفانه نفسش گرفت و مردم هم به خاطر خوشحالي از گل متوجه او نشدند و تازه بعد از چند دقيقه او را به بيمارستان رساندند ولي متاسفانه اين كار نتيجه‌اي نداشت و او فوت كرد.

 

وي ادامه داد: همان موقع سرپرست باشگاه پرسپوليس و مسئول روابط عمومي باشگاه به ما گفتند مشكلاتمان را برطرف مي‌كنند. «نصير» 21 سالش بود و تازه هشت ماه پيش از ماجرا ازدواج كرده بود و هنوز اقساط وام ازدواجش باقي مانده است.

 

حسيني در ادامه از مراجعه پدر مرحوم خالدي به باشگاه پرسپوليس خبر داد و گفت: ديروز (سه شنبه) به همراه پدر مرحوم «نصير» به باشگاه رفتيم، آنجا برادر آقاي كاشاني هم بود كه به ما گفت كاشاني براي كاري به شهرداري رفته است.

 

پدر «نصير خالدي» پيش از اين هم يك بار با مسئولان باشگاه و علي دايي ديدار كرده بود. حسيني شرح آن ديدار را اين طور تعريف كرد: بازي پرسپوليس و سپاهان در پايان فصل پيش بود كه من به همراه پدر نصير به ديدن مدير روابط عمومي باشگاه رفتيم، ولي ايشان گفتند خودشان به ديدن ما مي‌آيند ولي خبري نشد. آقاي خالدي آنجا با علي دايي نيز ديدار كرد و ماجرا را برايش تعريف كرد كه دايي گفت وظيفه او نيست به قضيه رسيدگي كند، بلكه وظيفه باشگاه است، ولي گفت براي انجام كار با مديران باشگاه حرف مي‌زند.

 

سايت باشگاه پرسپوليس پس از ماجراي درگذشت نصير خالدي اعلام كرد پاداش بازيكنان پس از پيروزي تيم برابر نفت به خانواده‌ مرحوم خالدي اهدا شده است. پدر نصير خالدي اين مساله را نيز تكذيب مي‌كند و مي‌گويد: هيچ پولي به ما نداده‌اند. مي‌خواهيم يك نفر پاسخ ما را بدهد.

 

درگذشت يك هوادار در جريان تماشاي بازي تيم محبوبش تلخ و ناگوار است، اما بايد اين نكته را يادآور شد كه باشگاه پرسپوليس از نظر قانوني وظيفه‌اي در قبال مرگ اين تماشاگر ندارد هر چند اگر وعده‌اي هم داده مي‌شود بايد به آن جامه عمل پوشاند.

 

صبح امروز پدر نصير خالدي با حبيب كاشاني ديدار كرد و در رابطه با مسائل و مشكلاتش با سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت‌وگو كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)