مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم قهرمانی در جام حذفی را هم می‌خواهد، گفت: اگر پنالتی‌هایی که برای استقلال در چند بازی اخیر گرفته شده را مرور کنید متوجه نگرانی پرسپولیس می‌شوید.

حمید مطهری در گفتگو با مهر، در خصوص قرعه پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور با استقلال تهران گفت: برایمان هیچ فرقی نمی کرد با کدام تیم روبرو می شویم. حقیقت این است که از بازی با استقلال خوشحال هم هستیم. وقتی می خواهیم قهرمان شویم نباید فرقی کند کدام تیم روبروی ما خواهد بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تنها نگرانی ما این است که حق به حقدار نرسد. اگر پنالتی هایی که در چند بازی اخیر برای تیم استقلال گرفته شده است را مرور کنید متوجه نگرانی ما هم می شوید. امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی در زمین بازی است به فینال برسد.

وی درباره انگیزه اعضای پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر برای رسیدن به فینال جام حذفی تصریح کرد: دنبال دَبِل قهرمانی در فوتبال باشگاهی هستیم. هدفمان جز این نیست و برای آن تلاش می کنیم. با شایستگی به قهرمانی در لیگ برتر رسیدیم و حالا نیز می خواهیم با تمام وجود برای لمس جام حذفی تلاش کنیم.

مطهری تاکید کرد: فقط امیدوارم نگرانی ما برای این بازی حل شود! تمام تمرکز تیم برای دو بازی بعدی در لیگ برتر است و سپس به دیدار با استقلال فکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)