همه شایعات در خصوص سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : البته مصطفی دنیزلی به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تمایل زیادی دارد فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند و حتی حاضر است همین حالا قرارداد همکاری مشترک در فصل آینده را امضا کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در روزهایی که شایعات پیرامون کادرفنی سرخ ها بسیار است ، هواداران پرسپولیس مصطفی دنیزلی را شایسته ترین گزینه برای هدایت این تیم می دانند. با این حال به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت این مربی باید با باشگاه مطرح بشیکتاش رقابت کنند.

مصطفی دنیزلی این روزها در یکی از شبکه های تلویزیونی معتبر ترکیه به عنوان کارشناس به تحلیل بازی های لیگ ترکیه می پردازد. این شبکه تلویزیونی که با قراردادی 600 میلیون دلاری حق پخش تمام مسابقات فصل جاری سوپر لیگ ترکیه را خریداری کرده است در برنامه «ماراتون» با حضور مصطفی دنیزلی به عنوان کارشناس بازی های لیگ این کشور را تحلیل می کند و به نوعی می توان این برنامه را مدل ترکیه ای برنامه «90» دانست.

 

در تفسیر فعالیت این برنامه همین کافی است که بدانید ماراتون علاوه بر همکاری با مصطفی دنیزلی به عنوان تحلیل گر ، هر هفته با هزینه شبکه، مارکوس مرک (داور بازنشسته و نامدار آلمانی) را با بلیت ویژه به ترکیه می آورد تا بررسی دقیقی روی مسائل داوری صورت بگیرد.

 

از همین رو به نظر می رسد پرسپولیسی ها برای فسخ قرارداد دنیزلی با این شبکه و حضور او روی نیمکت تیمشان در فصل جاری باید از هفتخوان رستم بگذرند! با این حال شنیده می شود مصطفی دنیزلی تمایل زیادی دارد کار نیمه تمامش را در ایران با قهرمانی پرسپولیس به پایان برساند و به همین خاطر به نمایندگان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حاضر است هدایت سرخپوشان تهرانی را در فصل آینده به عهده بگیرد و حتی قرارداد این همکاری را از حالا امضا کند.

 

هواداران بشیکتاش نام دنیزلی را فریاد می زنند

مصطفی دنیزلی که پس از جدایی از پرسپولیس هدایت بشیکتاش را به عهده گرفت موفق شد در سال 2009 این تیم را قهرمان لیگ کشورش کند و البته رکورد شکست ناپذیری منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافرد را در مسابقات اروپایی بشکند .

 

پس از آنکه دنیزلی به دلیل مشکل قلبی از هدایت این تیم کناره گیری کرد برند شوستر سرمربی سابق رئال مادرید هدایت بشیکتاش را به عهده گرفت و البته دوران موفقی را در این تیم سپری نکرد.

 

بشیکتاش که در فصل جاری برای قهرمانی بسته شده است شرایط مشابه پرسپولیس در لیگ ایران دارد به طوری که قرار گرفتن این تیم روی نمودار سینوسی موجب شد تا هواداران این تیم نام مصطفی دنیزلی را در ورزشگاه ها فریاد بزنند.

 

بشیکتاش که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه قرار دارد هفته آینده در یک جدال حساس باید به مصاف فنرباغچه برود و رسانه های ترک مدعی شدند در صورت ناکامی بشیکتاش در این مسابقه مصطفی دنیزلی جدی ترین آلترناتیو کاروالیوی پرتغالی خواهد بود.

 

همچنین یکی از سایت های خبری کشور ترکیه از مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس تهران با مصطفی دنیزلی خبر داده است. این سایت همچنین مدعی شد که سرخ ها مذاکراتی را هم با سنول گونش ترتیب دادند که به نظر چندان موثق نمی رسد چرا که گونش در حال حاضر سرمربی ترابوزان اسپور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)