مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی و تعدادی از لیدرهای پرسپولیس که در تمرین چهارشنبه به مشکل خورده بودند بار دیگر به توافق رسیدند و آشتی کردند.

 

درحالی که در هفته ای که گذشت ، علی دایی به دلیل دلخوری از اتفاقات بازی تیمش برابر راه آهن انتقاداتی تند علیه لیدرهای تیم داشت و حتی مطرح شد که او صبح چهارشنبه از مسئولان تیم خواسته است تا دو نگهبان ورزشگاه درفشی فر را که از لیدرهای تیم هستند را برکنار کنند ، سرمربی پرسپولیس در تمرین روز پنجشنبه در هنگام تمرین هر دو نگهبان تیم را صدا زد و این مسئله را تکذیب کرد و گفت آنها می توانند در محل وظیفه خود حضور داشته باشند و مشکلی با آنها ندارد.

 

دایی همچنین در بخشی دیگر از این گپ دوستانه در پاسخ به پرسش همراه با دلخوری لیدرها که می گفتند روزنامه ها نوشته اند او از باشگاه خواسته تا لیدرها در سفر عربستان تیم در لیگ قهرمانان آسیا ، لیدرها را به همراه نبرد هم گفت:« من هیچ وقت این حرف را نزدم و بروید کسی را بیاورید که من به او گفته باشم نمی خواهم شما را با تیم به عربستان ببریم.»

 

 

علی دایی پس از بازی با راه‌آهن حکم اخراج چند لیدر را صادر کرد البته این تمام ماجرا نبود بلکه چند تن از لیدرها هم بیکار ننشستند و قصد داشتند رسما با چند رسانه در خصوص دایی مصاحبه کنند اما این حرکت با عکس‌العمل کاشانی سرپرست باشگاه مواجه شد و کاشانی آنها را به سکوت دعوت کرد.

با این حال چند تن از لیدرها که از تصمیم علی دایی ناراحت بودند عنوان کردند کجای دنیا رسم است که میهمان صاحبخانه را اخراج  کند؟!

اما پس از آن سرمربی پرسپولیس پس از شعارهای دیدار مقابل راه‌آهن و اخراج لیدرها یکی از  کارمندان باشگاه را که در ورزشگاه درفشی‌فر مشغول به کار بود را هم اخراج کرد.

دایی پس از دیدن فیلم بازی با راه‌آهن متوجه شد که این کارمند باشگاه نیز در جایگاه 36 جایی که هواداران پرسپولیس شعار سر می‌دادند حضور دارد به همین دلیل خواستار اخراج وی شد.

 

اما تمرین روز پنجشنبه پایان دهنده تمام این صحبت ها بود و همه به خوبی و خوشی به جای خود بازگشتند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)