مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی که با خصوصیات مصمم خودش تا پای محرومیت برای ایستادن در برابر فدراسیون فوتبال رفت این بار با لیدرهای باشگاه اختلاف پیدا کرده است.

 

افرادی که کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه نود صراحتاً اعلام کرد شاغلین رسمی در پست های باشگاه پرسپولیس هستند و دایی آنها را مشتی جیره خوار خطاب کرد . 

 

 اين اختلافات در حالي بوجود آمده كه تا چند هفته گذشته خيلي از رسانه ها از حمايت سكوها از علي دايي گفته و از آن انتقاد کرده بودند اما دعوا از بازی با صبای قم آغاز شد که در نیمه اول «دایی حمایتت می کنیم» و در نیمه دوم «دایی حیا کن» روی سکوها طنین انداز شد.

 

پس از بازگشت علی دایی و مشاهده فیلم بازی با صبا و مطلع شدن از اتفاقات دور و اطرافش و  صحبت هاي او مبني بر اين كه به واسطه چند نفر ميدان را خالي نمي كند باعث بروز اختلافاتي شد كه نشانه هاي آن در بازي پرسپوليس و سايپا قابل مشاهده بود.

 

لیدرها در اين بازي بنرهايي را نصب كرده بودند كه روي آن نوشته شده بود: «ما لیدرهای پرسپولیس هستیم و قلبمان فقط به عشق این تیم می تپد.» و تماشاگران هم در پی برد پرسپولیس دسته جمعی  علیه آنان شعار دادند.

 

 بعد از بروز اين اختلافات امروز خبر رسيد كه سردسته های ليدرهاي اين باشگاه استعفا داده اند و اعلام كرده اند ديگر حاضر به ادامه همكاري نيستند.

 

اسماعیل بیگی در گفتگو با مرجع خبری پرسپولیس در این باره گفت : رویه لیدرهای پرسولیس در حمایت کامل از این تیم و مقابله با عوامل حاشیه ساز برای این تیم در طول یک سال گذشته روشن بوده و در نیمه دوم بازی با صبا هم با توجه به اینکه جو به سمت اهانت به اسطوره باشگاه پیش می رفت ما هواداران را طوری هماهنگ کردیم که به صورت محترمانه خواستار جدایی دایی از پرسپولیس شوند.

 

وی با اشاره به استعفای دسته جمعی هیئت مدیره لیدرهای تیم گفت : در جلسه امروز کانون هواداران پرسپولیس از مسئولیت هیئت مدیره کانون مشویق باشگاه پرسپولیس کناره گیری کردیم و از این پس هرگونه اتفاقی روی سکوهای ورزشگاه از عهده ما خارج خواهد بود.

 

 

 در حاليكه برد مقابل سايپا هواداران پرسپوليس را اميدوار كرده بود كه حاشيه ها و بحران هاي اين تيم به پايان برسد اين اتفاقات مي تواند مقدمه حاشيه هاي جديدي در باشگاه باشد. بايد ديد حبيب كاشاني با اين بحران تازه بوجود آمده چطور برخورد خواهد كرد كه هم علي دايي راضي باشد و هم ليدرها به سركارشان بازگردند!

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)