سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران موقعیت بسیار خوبی در جدول گروه خود دارد، گفت: از این فرصت در مقابل لبنان استفاده کرده و قصد دارم در این بازی از دو بازیکن جدید استفاده کنم.

به گزارش ایرنا از بیروت، ˈکارلوس کی روشˈ شنبه شب به محض ورود تیم ایران به فرودگاه بیروت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بازی دیگر در مسیر رسیدن به بازی های جام ملت های آسیا پیش رو داریم؛ به همین خاطر ما به لبنان آمده ایم تا با کسب پیروزی در این دیدار رهسپار این جام شویم.

کی روش در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در این بازی قصد دارد تجربه تلخ شکست سال گذشته مقابل لبنان جبران شود یا خیر؟، ادامه داد: در فوتبال هیچگاه تمرکز بر روی بازی های گذشته نبوده و این امر کاری اشتباه به شمار می رود؛ وظیفه کنونی ما این است که تمام تمرکز خود را بر روی بازی پیش رو بگذاریم تا بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی در پایان سخنان خود در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی نیز یادآور شد: امیدواریم که بازی خوبی در لبنان داشته باشیم و دو مساله بسیار مهم یعنی ˈشرایط داوریˈ و ˈزمین بازیˈ، در این دیدار به خوبی در نظر گرفته شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با تیم ملی لبنان، در چارچوب بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا در استرالیا، شامگاه شنبه وارد فرودگاه بیروت شد.

مطبوعات ورزشی لبنان روز شنبه در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2015با انتشار گزارش هایی از وضعیت تیم ملی این کشور، نسبت به صعود این تیم به عنوان دومین نماینده گروه دوم قاره کهن به استرالیا ابراز امیدواری کرده اند.

بازی دو تیم ایران و لبنان عصر روز سه شنبه 28 آبان ماه در ورزشگاه ˈکیل شمعونˈ بیروت برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)