مرجع خبری پرسپولیس : سایت باشگاه پرسپولیس پس از نتیجه تاسف بار تساوی برابر تیم قعر جدولی مس نوشت: «تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی دو بر دو مقابل مس سرچشمه، در میان استقبال هواداران کرمانی وارد هتل پارس شد.

حبیب کاشانی دیدار تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان از نزدیک دید و همراه سرخپوشان عازم هتل پارس شد.

 

اتوبوس حامل سرخپوشان در حالی مقابل هتل توقف کرد که هواداران زیادی مقابل هتل حضور داشتند و حبیب کاشانی، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را با استقبال خود راهی هتل کردند.»

این سایت در حالی از راه اندازی کاروان استقبال پرشکوه  هواداران از تیم پرسپولیس و حبیب کاشانی در هتل خبر داده است که گویی تیم اسپانیا قهرمان جام جهانی شده و به کشور بازگشته است!

نکته جالب این جاست که دو ساعت قبل و در پی نتیجه ضعیف تیم پرسپولیس در ورزشگاه باهنر کرمان هزاران هوادار این تیم یکصدا خواستار کناره گیری سرپرست موقت این باشگاه شده بودند. سایت باشگاه پرسپولیس نه تنها به عنوان یک رسانه آزاد اقدام به انجام رسالت خبری خود و پوشش خبری شعارهای هواداران در ورزشگاه نکرده است بلکه سعی دارد با انتشار اخبار تعجب برانگیز جو عمومی هواداران را وارونه جلوه دهد.

آنها در حالی استقبال کنندگان از کاروان پرسپولیس در برابر هتل را “هواداران پرسپولیس” خطاب کردند که هفته گذشته سرمربی تیم به هواداران معترض در ورزشگاه لقب “تماشاگر” داد.

 

این اتفاق در حالی افتاده که صبح امروز چندین هوادار معترض پرسپولیس به ساختمان باشگاه مراجعه کرده و نسبت به نتایج ضعیف این تیم اعتراض کردند. حال ما باید استقبال را باور کنیم یا اعتراضات؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)