پرسپولیس نیوز : هواداران پرسپولیس در اصفهان استقبال گسترده ای از تیم پرسپولیس در فرودگاه و هتل کوثر داشتند . 

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به فرودگاه اصفهان آمده بودند و از اعضای تیم پرسپولیس استقبال کردند. آنها در شعارهای خود بازیکنان پرسپولیس را تشویق می کردند که در این میان علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس بیش از سایر نفرات تیم از سوی هواداران تشویق شد .

اعضای تیم پرسپولیس در هتل کوثر استقرار یافته اند و تعداد زیادی از هواداران مقابل درب هتل تجمع کرده و ضمن حمایت از پرسپولیس خواهان گرفتن امضا و عکس یادگاری با بازیکنان تیم بودند. هواداران تا اواخر شب مقابل هتل کوثر اصفهان حضور داشتند.

همچنین کنفرانس خبری دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان با حضور علی دایی و زلاتکو کرانچار در هتل سفیر برگزار شد. کنفرانس خبری در حالی ساعت 20:30 برگزار شد که تقریبا در همین دقایق جلسه هماهنگی بازی نیز با حضور سرپرستان و مدیران رسانه ای دو تیم و نماینده هیئت فوتبال ، نیروی انتظامی ، ناظر داوری و نماینده سازمان لیگ در هتل عباسی برگزار کردید و درباره جوانب مختلف بازی بحث و تبادل نظر شد.

مسئولان برگزاری بازی و باشگاه سپاهان درباره میزان تماشاگران پرسپولیس و مکان استقرار آنها در ورزشگاه فولادشهر نظراتی داشتند و سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نیز دیدگاه ها و نظرات خود را در جلسه مطرح کرد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده تیم پرسپولیس فردا شب با پیراهن قرمز رنگ به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)