چهارشنبه 16 بهمن (11:10)

مرجع خبری پرسپولیس : درخواست میزبان داربی از سازمان لیگ ! / استقلال روبروی جایگاه را می خواهد .

داربي 66 پايتخت در راه است و طبق روال هميشگي‌اش حاشيه‌ها و خبرهاي داغ و جنجالي‌اش هم زودتر از خود بازي در ميان مطبوعات و رسانه‌هاي ورزشي دست به دست مي‌شود. پس از بحث دائمي داور ايراني يا خارجي براي قضاوت و نحوه بليت‌فروشي پيش‌فروش يا روز بازي و احتياط دو اخطاره‌ها خبر مي‌رسد كه مسئولان باشگاه استقلال با توجه به ميزباني، خواهان افزايش حق بليت‌فروشي به 50 درصد شده‌اند و مذاكراتي را با سازمان ليگ و سازمان تربيت‌بدني شروع كرده‌اند تا شايد جايگاه اصلي ورزشگاه آزادي هم در اختيار تماشاگران خودي قرار بگيرد. در حال حاضر ظرفيت ورزشگاه آزادي بدون هيچ‌ نوع خط‌كشي خاصي از سوي مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون 60 درصد براي هواداران پرسپوليس و 40 درصد براي هواداران استقلال است و باتوجه به محل قرار گرفتن دوربين‌هاي تلويزيوني در ورزشگاه حضور قرمزها بيشتر به رخ كشيده شده و تمام قاب تلويزيوني را مي‌پوشاند. مطمئنا اگر يك دوربين ديگر در روبه‌روي اين دوربين‌ها جايگاه اصلي را پوشش دهد شايد توازن تصويري برقرار شود؛ چرا كه بيشتر آبي‌ها در جايگاه اصلي و جايگاه شماره هشت و كنار تونل قرار مي‌گيرند كه دوربين‌ها تسلط كمتري به آن منطقه دارند. بابت همين مسائل استقلالي‌ها تصميم گرفته‌اند تكليف ميزباني و ميهماني اين بازي‌ها را معلوم كنند و آن جايگاه‌ها تقسيم شود؛ مسئله‌اي كه امروز در همه جاي دنيا و ليگ‌هاي معتبر رعايت مي‌شود.

نوري‌فر: امكان ندارد
محمد نوري‌فر مسئول روابط‌عمومي باشگاه استقلال در اين مورد معتقد است: «بحث جايگاه‌ها و اينكه ما ميزبان هستيم و بايد سهم بيشتري ببريم، حرف درستي است كه توسط روزنامه استقلال‌جوان مطرح شده و خود من هم مصر بودم كه اين اتفاق بيفتد. باشگاه در اين‌باره هنوز درخواست رسمي نكرده و فكر مي‌كنم بابت يكسري اولويت‌هاي امنيتي چنين چيزي امكانپذير نباشد ولي در كل يك درخواست منطقي است و در آ‌ينده اين بحث را در سايت باشگاه استقلال دنبال مي‌كنيم تا به نتيجه برسيم.»
  عزيزمحمدي: امكان ندارد!
بعد از شنيدن مواضع استقلالي‌ها نوبت به مسئولان سازمان ليگ مي‌رسد تا در اين‌باره توضيح بدهند. عزيزمحمدي با شنيدن ماجرا اشاره مي‌كند كه چنين درخواستي مبني بر در اختيار داشتن ظرفيت بيشتر باتوجه به ميزباني به دست ما نرسيده است و فكر نمي‌كنم اصلا چنين چيزي امكان‌پذير باشد. ما طبق معمول از صبح بازي بليت‌فروشي مي‌كنيم. تماشاگر آزاد است بليت خريده و هرجا كه دوست دارد بنشيند؛ شايد اگر اول فصل و بازي رفت چنين درخواستي مي‌كردند، مي‌شد كاري كرد ولي الان نمي‌شود.
 بليت كارت، به‌زودي
عزيزمحمدي پس از اين توضيحات خبر جديدي را هم در اختيار ما مي‌گذارد. قرار شده باتوجه به حرفه‌اي‌شدن ليگ، برنامه بليت‌فروشي را هم حرفه‌اي كنيم. دنبال بليت‌ كارت هستيم. هواداران هر باشگاه ثبت‌نام مي‌شوند و بابت آن بليت كارت صادر مي‌شود. كانون هواداران بايد براي اين بليت كارت سازماندهي كند و به فكر درخواست‌ها باشد تا اين برنامه ظرفيت را آنجا جبران كند. طبقه پايين را شماره‌بندي مي‌كنيم و طبقه بالا را به‌صورت شارژي براي هر بازي كارت مي‌دهيم. اين همان سيستم ديجيتالي است كه در حال بررسي و برنامه‌ريزي هستيم، هنوز كار دارد و تكميل نشده. دنبال نقايص آنيم تا با كمترين عيب و ايراد به مرحله اجرا در بياوريم. از اين حرف‌ها گذشته، باور كنيد قرار گرفتن يك دوربين تلويزيوني در روبه‌روي جايگاه اصلي و جايگاه آتشي استقلالي‌ها (جايگاه 8) تمام اين بحث‌ها را پايان داده و توازن را برقرار مي‌كند. مي‌گوييد نه، آزمايش كنيد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)