مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس اين روزها دستخوش تغييرات بسيارى شده است و هر روز اخبار جديدى در رابطه با اين باشگاه به گوش مى رسد. در حال حاضر نام حميد
استيلى به عنوان گزينه اصلى سرمربيگرى پرسپوليس مطرح است در رابطه با اين موضوع گفت و گويى با وى داشتيم كه در پى مى آيد. با ما همراه باشيد:
شنيديم به زودى هدايت پرسپوليس را برعهده خواهيد گرفت؟
هنوز چيزى مشخص نيست. صحبت هايى داشته ايم اما هنوز جنبه جدى به خود نگرفته است.

شما آماده همكارى با پرسپوليس هستيد؟
كار كردن در پرسپوليس براى هر كسى افتخار است. مخصوصاً من كه سالها در اين تيم بازى كرده ام ومربى آن بوده ام افتخار مى كنم كه بتوانم به تيم محبوبم كمك كنم. هنوز اين مسأله قطعيت پيدا نكرده اما در صورت بحث هاى جدى به پرسپوليس خواهم آمد.

شنيده مى شود با آمدنتان بسيارى از بازيكنان بايد تيم را ترك كنند.
هنوز در پرسپوليس كاره اى نيستم. بازيكنان پرسپوليس تماماً قابل احترامند و هر تيمى آرزوى به خدمت گرفتنشان را دارد اما هر كسى با روش و سيستم خود كار مى كند. من نيز در زمان مناسب ليستم را اعلام خواهم كرد.

پرسپوليس با وجود نداشتن سرمربى اقدام به جذب بازيكن كرده است، اين كار به عقيده شما اشتباه نيست؟
متأسفانه پرسپوليس عقب تر از ساير تيم هايى كه مدعى قهرمانى هستند قرار گرفته است در شرايطى كه اين تيم ها برنامه ريزى فصل آينده را انجام داده اند پرسپوليس همچنان بلاتكليف است بايد نفراتى جذب شوند كه به سيستم سرمربى بخورند. اينگونه جذب بازيكن براى تيم مفيد فايده نخواهد بود ، نه تنها پرسپوليس هرتيم ديگرى هم اينگونه عمل كند قطعاً در طول فصل اين مسأله مشكل ساز خواهد شد.

بازگشت دوباره كاشانى را به پرسپوليس چگونه ارزيابى مى كنيد؟
كارنامه كاشانى مشخص است و همه مى دانند او تا چه اندازه عاشق اين تيم و هوادارانش است. كاشانى قطعاً مى تواند با مديريت خوب، پرسپوليس را به روزهاى اوجش بازگرداند. اميدوارم در كارش موفق باشد.

شنيديم عزيزيان جايگزين عابدزاده خواهد شد، صحت دارد؟

من كادر خودم را دارم. چه در پرسپوليس چه در تيم ديگرى عزيزيان، مرزبان و احمد كاروى همراه من هستند. درگذشته با اين كادر كار كرده ام و نتيجه مثبتى هم داشته است.
غير از پرسپوليس از چه تيم هايى پيشنهاد داريد؟
ابومسلم بود كه ديگر بحثمان ادامه دار نشد و پرسپوليس كه هنوز صحبتهاى جدى را آغاز نكرده ايم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)