پرسپولیس نیوز : رييس آكادمي فوتبال باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس گفت: با آمدن سردار رويانيان برنامه هاي زيادي در زمينه مختلف در اين باشگاه صورت گرفت و تغيير و تحولات اساسي ايجاد كرد.

حميد استيلي چهارشنبه شب در جمع هواداران اين باشگاه در گرگان افزود: ما نيز به عنوان مديران و عوامل باشگاه در بخش هاي مختلف به دنبال اجرائي كردن اين برنامه ها هستيم.
به گفته وي، باشگاه پرسپوليس بعد از انقلاب به دنبال پرورش بازيكنان پايه و با استعداد بود كه تاسيس آكادمي ها و مدارس فوتبال مختلف در سطح كشور، در اين راستا صورت گرفته است.
وي تصريح كرد: اين امكان وجود دارد افرادي كه در اين مدارس هستند به تيم هاي ديگر انتقال پيدا كنند و با برنامه ريزي ها و نظارت هايي كه به وجود آمده، سعي داريم تا اين استعدادها و توانمندي ها را به بالفعل تبديل كنيم.
استيلي اظهار كرد: كارهاي خوبي در اين باشگاه صورت گرفته و قرار است تا مربيان مدارس به كلاس هاي تخصصي فرستاده شوند و از اين طريق برنامه هاي خود را براي بچه ها در مدارس پياده كنند.
وي همچنين گفت: قرار است تيم پايه پرسپوليس بزودي به تورنمنت برزيل اعزام شود.
استيلي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس در تمام جهان بيشترين هوادار را به خود اختصاص داده است و بايد بخاطر اين هواداران رشد باشگاه را بيش از پيش مد نظر داشته باشيم.
وي اظهار كرد: اميدواريم اين برنامه ها تداوم داشته باشد و بخصوص به بحث اخلاق توجه زيادي شود و سعي ما بايد بر اين باشد تا در آينده بازيكناني با اخلاق را تحويل جامعه دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)