مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: پيروزي مقابل نفت آبادان را به هواداران تقديم مي‌كنم

حميد استيلي پس از برتري سه بر يك تيمش مقابل نفت آبادان گفت: اين برد را به هواداران تقديم مي‌كنم. آنها را در اين مدت خيلي اذيت كرديم و اميدوارم اين پيروزي هديه كوچكي براي آنها باشد.

اين مربي گفت: هواداران در اين مسابقه از دقيقه يك تا 90 كنار ما بودند و اين پيروزي براي آنها است. اميدوارم در ادامه بهتر شويم چرا كه تيم متعلق به مردم است و من هم هر چيزي كه دارم از مردم است.

وي ادامه داد: از نفت و مربي‌اش به خاطر بازي خوبي كه انجام دادند تشكر مي‌كنم. پيرواني هميشه تيم‌هاي خوب با بازيكنان خوبي به فوتبال ما تحويل داده است.

استيلي تأكيد كرد: دو نيمه متفاوت را شاهد بوديم. ما در اين مسابقه خيلي تحت فشار بوديم البته براي اينكه به شكل واقعي خود برسيم هنوز كار داريم.

وي در مورد غيبت كريمي و گل‌هاي جواد كاظميان گفت: كريمي يكي از مهره‌هاي تأثيرگذار است و اگر بازي مي‌كرد نتيجه بهتري مي‌گرفتيم اما تيمي موفق است كه بر پايه كارهاي تاكتيكي بازي كند و پرسپوليس در اين ديدار اين گونه بازي كرد. كاظميان هم سه گل زد اما قطعا بازيكنان هم به او پاس گل دادند و مجموع تيم خوب بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به تركيب ايده‌آل رسيده‌ايد گفت: روز به روز هماهنگ‌تر مي‌شويم اما هنوز در 20 دقيقه پاياني بازي‌ها مشكل داريم سعي مي‌كنيم آن را حل كنيم. در اين مسابقه هم ديديد كه بازي با توپ ما بهتر از بازي‌هاي قبل بود.

استيلي در مورد عملكرد خط دفاع گفت: در اين منطقه خوب بوديم اما اشتباهاتي هم داشتيم كه بايد با تمرين آنها را رفع كرديم. نصرتي يكي از بهترين مدافعان ايران است و با بيش از 50 بازي ملي مي‌تواند در چهار پست بازي كند. نورمحمدي هم شرايط خوبي داشت و اضافه شدن شيث مي‌تواند استحكام دفاع را بيشتر كند.

وي در مورد ليست تيم ملي تأكيد كرد: بايد به نظر كي‌روش احترام بگذاريم. معتقدم بازي كردن در پرسپوليس كمتر از تيم ملي نيست. اگر جايگاه ما در جدول بهتر شود بازيكنان بيشتري هم دعوت مي‌شوند.

سرمربي پرسپوليس در مورد مصاحبه قلعه‌نويي و حمايت از وي گفت: امير بچه محله ما است حتي مردم هم او را دوست دارند. هدف‌گذاري ما براي قهرماني است اما قلعه‌نويي هم يك جوانمرد است و هميشه از كساني كه تحت فشار هستند حمايت مي‌كنند و آنهايي كه زمين مي‌خورند را حمايت مي‌كنند. اميدوارم بتوانم روزي محبت‌هايش را جبران كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)