مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: به دنبال اين هستيم تا در ديدار با شاهين بوشهر با فوتبالي زيبا و شناور سه امتياز خارج از خانه را كسب كنيم.

 

حميد استيلي در مورد ديدار فردا با شاهين بوشهر اظهار داشت: بازي سختي داريم. شاهين يك تيم با ريشه و خوب است و هواداران خونگرمي دارد. آب و هواي شرجي بوشهر بازيكنان را اذيت خواهد كرد و اين براي ما خطرناك است، اما از تجربه مربيگري‌ام در بوشهر در اين بازي استفاده مي‌كنم تا نتيجه خوبي كسب كنيم.

 

وي درباره تقابلش با حميد درخشان گفت: هر دو مربي دنبال اين هستيم تا تيم‌مان موفق شود. من براي آقاي درخشان احترام خاصي قائل هستم چون ايشان يكي از پيشكسوتان پرسپوليس است و مي‌دانم كه هميشه تيم خوب و تاكتيكي را روانه ميدان مي‌كند.

 

استيلي درباره برخوردش با هواداران بوشهري تصريح كرد: خاطرات خوبي از بوشهر دارم و مي‌دانم هواداران بوشهري عاشق شاهين هستند و قطعا فردا ورزشگاه را پر خواهند كرد. اميدوارم هميشه تيم شاهين با اين هواداران خونگرمش موفق باشد اما ما در اين ديدار به دنبال امتياز هستيم.

 

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: به دنبال اين هستيم تا با فوتبالي زيبا و شناور سه امتياز خارج از خانه را كسب كنيم. بايد اين را بدانيم كه اگر امتيازهاي خارج از خانه را بگيريم در آينده با خيالي آسوده‌تر مي‌توانيم به كارمان ادامه دهيم.

 

استيلي گفت:‌ پس از بازي با ملوان تمرينات هجومي را بيشتر در دستور كار خود قرار داديم. هواداران فوتبال هجومي را دوست دارند و من هم تلاش مي‌كنم در تمرينات روي اين موضوع كار و تركيب تيم را نيز بر همين اساس تعيين كنم. هر بازيكني كه خوب باشد مزد زحماتش را با حضور در تركيب اصلي خواهد گرفت.

 

وي ادامه داد: زمان كمي را براي ريكاوري داشتيم، اما مجبوريم طبق برنامه عمل كنيم و بايد خود را با برنامه‌ريزي سازمان ليگ وفق دهيم. خوشبختانه شرايط‌مان خوب است. بازي اول ليگ را آناليز كرديم كه نشان داد در دفاع و حمله خيلي خوب عمل كرديم. پس از بازبيني فيلم ديدار با ملوان نقاط ضعف خود را شناسايي كرديم و پوشش داديم و در مورد ضربات آخر نكاتي را به بازيكنان گوشزد كرديم. به دنبال اين هستيم كه در حمله به دروازه حريف نفرات زيادي داشته باشيم و خطرناك ظاهر شويم.

 

استيلي در پاسخ به اين سؤال كه آيا تغييراتي در بازي با شاهين خواهيد داشت، گفت: شايد تغييراتي داشته باشيم، اما خيلي كم خواهد بود. سعي مي‌كنيم بهترين نفرات را به زمين مي‌فرستيم تا پيروز شويم.

 

وي در مورد نتايج هفته اول ليگ گفت: در اين هفته نتايج تقريبا به سود ما بود، اما نمي‌توانيم به اين اكتفا كنيم. كار خودمان را انجام مي‌دهيم تا بهترين نتيجه را بگيريم. در بازي اول از همه بازيكنان راضي بودم، اما بايد بيشتر زحمت بكشند.

 

سرمربي پرسپوليس خطاب به هواداران گفت: بار ديگر از آنها مي‌خواهم صبور باشند. در هفته اول اكثر تيم‌ها به هماهنگي كامل نرسيدند و به زمان نياز دارند. من 40 روز است كه تيم را تحويل گرفته‌ام و نياز به زمان دارم.

 

پرسپوليس از ساعت 22:30 فردا (يكشنبه) در هفته دوم ليگ برتر ميهمان شاهين بوشهر خواهد بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)