مرجع خبری پرسپولیس : مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با افشين قطبي خاطرات گذشته و قهرماني در ليگ برتر را مرور كرديم.

حميد استيلي درباره شايعه حضورش در سپاهان اظهار داشت: تاكنون از سوي مسئولان اين باشگاه هيچ تماسي با من گرفته نشده است.
وي ادامه داد: سپاهان تيم بزرگي است و در سال هاي اخير افتخارات بزرگي در ايران و آسيا به دست آورده است، بنابراين فعاليت در چنين باشگاهي خواسته هر مربي است. خوشحالم كه نام من به عنوان يكي از نامزدهاي مورد نظر سپاهان مطرح است. البته اين بحث را فقط در رسانه ها شنيده ام و تاكنون هيچ صحبتي در اين مورد با مسئولان سپاهان نداشته ام.
مربي سابق پرسپوليس درباره برنامه هاي آينده خود عنوان كرد: چند پيشنهاد خوب دارم و قصد دارم فصل آينده در ليگ تيم ليگ برتري مربيگري خواهم كرد.
وي درباره حضورش در آكادمي ملي المپيك و ديدارش با سرمربي تيم ملي فوتبال تاكيد كرد: به صورت اتفاقي با هم روبرو شديم و براي دقايقي در مورد قهرماني فصل گذشته صحبت و خاطرات خوش گذشته را بار ديگر زنده كرديم. صحبت هاي امروزم با قطبي اصلا به مسايل فني مربوط نمي شد و ما فقط دوستانه با هم حرف زديم.
استيلي در مورد كلاس آموزش مربيگري روته مولر عنوان كرد: اين مربي آلمان معلم بسيار خوبي است و علاوه بر مسايل فني، وي به معناي واقعي يك معلم اخلاق است و در زمينه هاي فني و اخلاقي نكات خوبي را به ما آموخت. در هفته اي كه گذشت مربيان ايراني چيزهاي زيادي را از مولر آموختند كه در آينده مي تواند همه آنها را در خدمت فوتبال ايران قرار دهند.
استيلي درباره احتمال حضور مولر در فوتبال ايران به عنوان مشاور فني تاكيد كرد: به هر حال مولر مربي با دانش و فرد شناخته شده اي در فوتبال دنيا است و معتقدم مشاوره فني اين مربي آلماني مي تواند كمك حال تيم ملي ما در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)