مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: قطعا تا روز ديدار با استقلال شرايط پرسپوليس بهتر خواهد شد.

حميد استيلي عنوان كرد: پس از نتيجه خوبي كه مقابل صنعت نفت گرفتيم به بازيكنان استراحت داديم تا با يك ريكاوري خوب تمرينات خود را آغاز و خود را براي برگزاري يك اردوي خوب در مشهد آماده كنيم.

وي افزود: در اين اردو سعي خواهيم كرد شرايط تيمي خودمان را بهتر و خود را آماده كنيم تا بعد از تعطيلات پر قدرت‌تر جلوي حريفان بايستيم و فوتبالي زيبا كه هواداران آن را دوست دارند به نمايش بگذاريم.

استيلي در خصوص سجده شكرش پس از بازي با صنعت نفت آبادان گفت: فقط خواستم از خداوند تشكر كنم كه شرمنده اين هواداران نشدم. خوشبختانه همه دست به دست هم داديم تا اين نتيجه خوب رقم بخورد و هواداران شاد شوند. من باز هم اعتقاد دارم كه اين تيم روز به روز بهتر مي‌شود و روان‌تر بزاي خواهد كرد.

سرمربي پرسپوليس درباره اينكه گفته مي‌شود كه اين برد جوابي به اظهارات مايلي كهن بود، گفت: مايلي كهن بزرگ ما است و مربي من بوده و در همه حال به او احترام مي‌گذارم و هميشه براي ايشان آرزوي موفقيت دارم. ما زحمت كشيديم و نتيجه گرفتيم. اگر در بازي‌هاي گذشته بدشانس نبوديم اولين برد خود را زودتر جشن مي‌گرفتيم.

استيلي در جواب اين سؤال كه براي دربي چه برنامه‌اي داريد گفت: اول بايد خودمان را براي ديدار سخت مقابل ذوب آهن در اصفهان آماده كنيم. ذوب آهن در چند سال اخير تيم خوبي نشان داده و قطعا مقابل ما انگيزه زيادي دارد. از طرف ديگر ما هم مي‌خواهيم تا قبل از دربي شرايطمان بهتر شود.

اين مربي اضافه كرد: صددرصد در دربي بهتر به ميدان خواهيم رفت و نمايش بهتري خواهيم داشت. هر روز كه مي‌گذرد ما بهتر مي‌شويم و قطعا 25 شهريور و در ديدار با استقلال يك بازي زيبا را به نمايش مي‌گذاريم.

استيلي در پاسخ به اين سؤال كه براي مهار مجيدي چه برنامه‌اي داريد گفت: در هر تيمي نقاط ضعف و قوتي و بازيكن خوبي وجود دارد. ما با يك برنامه ريزي خوب براي بازيكنان استقلال و مجيدي پا به دربي خواهيم گذاشت و قطعا شرايط را مي‌سنجيم تا بهترين تصميم را براي رسيدن به اهدافمان بگيريم. ما هم بازيكنان خوبي داريم كه هر كدام هر لحظه مي‌توانند تاثيرگذار و موثر باشند. اميدوارم با حمايت هواداران بتوانيم در دربي نتيجه خوبي بگيريم.

وي در پايان در خصوص ديدار ايران مقابل اندونزي كه جمعه هفته جاري برگزار مي‌شود تصريح كرد: با توجه به اينكه تيم ملي اولين بازي خود را بايد در ورزشگاه آزادي انجام دهد قطعا با يك پيروزي خوب مي‌تواند دل هواداران را شاد و شرايط را براي صعود مساعد كند. براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم بازيكنان پرسپوليس نيز بهترين بازي خود را براي كي‌روش و تيم ملي انجام دهند.
انتهاي پيام/

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)