مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه به نظر مي‌رسيد روي نيمكت گريه مي‌كرد، گفت: گريه نمي‌كردم اما بغض عجيبي من را گرفته بود و ناراحت بودم.

 

حميد استيلي پس از شكست 2 بر يك پرسپوليس مقابل شهرداري تبريز در ورزشگاه آزادي و مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني در خصوص شرايط پيش آمده روي سكوها گفت: ما خيلي تحت فشاريم و به لحاظ رواني مشكل داريم. هوادار هميشه بايد به باشگاه احترام بگذارد.

 

فرد مهم نيست و اين را همه بايد بدانيم. هوادار بايد تا آخرين لحظه تيم را تشويق كند. اگر آنها پشت تيم را خالي كنند ضربه مي‌خوريم.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه فكر مي‌كند دليل دودستگي هواداران چيست و فكر نمي‌كند نحوه جدايي دايي از پرسپوليس باعث اين مسائل است عنوان كرد: من هميشه حق را به هواداران مي‌دهم. در دوران بازيگري‌ام به خاطر همين تماشاگران سرم و جانم را چه با پيراهن پرسپوليس و چه با پيراهن تيم ملي مقابل توپ گذاشتم اما نبايد بي‌انصافي شود. تمام سعي و تلاش خودم را مي‌كنم تا تيم را از اين شرايط خارج كنم اما بايد مردم پشتمان باشند تا به هدفمان برسيم.

 

استيلي تصريح كرد: در هفته سوم هستيم و با فرصت دادن كسي ضرر نمي‌كند. تيم خوبي داريم و هوادار بايد به باشگاه احترام بگذارد. شايد يكي از دلايل اين برخوردها نحوه جدايي دايي از پرسپوليس باشد اما اكنون دايي تيم دارد و سرمربي راه‌آهن است و اين مسائل جز تضعيف پرسپوليس سود ديگري ندارد. همه ما يك روزي مي آييم و يك روزي مي‌رويم. مهم پرسپوليس است كه مي‌ماند.

 

سرمربي پرسپوليس در جواب به اين پرسش كه چرا بازيكنان باتجربه اين تيم بيشتر از كم‌تجربه‌ها دوندگي دارند گفت: در نيمه دوم يكسري از بازيكنان اصلا وظايف خود را به خوبي اجرا نكردند و اگر مسئوليت‌هاي خود را انجام مي‌دادند اين گل‌ها را نمي‌خورديم. روي اشتباه فردي و ضد حمله دروازه‌مان باز شد. سعي مي‌كنيم در هفته‌هاي آينده جبران كنيم. دوست دارم با بازي خوب و پيروزي دل هواداران را شاد كنم. هيچ‌كس در اين شرايط دوست ندارد پرسپوليس بازنده باشد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه به نظر مي‌رسيد روي نيمكت گريه مي‌كرد اظهار داشت: گريه نمي‌كردم اما بغض عجيبي من را گرفته بود و ناراحت بودم. آن هم به خاطر شرايطي بود كه پيش آمد. چه بسا اگر فرصت داشتيم مي‌توانستيم تلافي كنيم. كسي از كجا مي‌دانست كه نمي‌شود جبران كرد. اميدوارم اين اتفاقات پايان پذيرد. نبايد بازي در آزادي براي بازيكنان ما سخت باشد و استرس داشته باشند. ما بايد در آزادي روان‌تر بازي كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)