مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس تهران که در هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر مقابل ملوان انزلي به تساوي دست پيدا کرد، براي بازي با شاهين بوشهر آماده مي شود.

 

حميد استيلي سرمربي سرخپوشان درباره آخرين شرايط پرسپوليس، بازي با شاهين، اتفاقات حاشيه اي ديدار با ملوان و ديگر مسائل در گفت‌وگويي با برنا شرکت کرده است که متن آن را در ذيل مي خوانيد.

 

*از وضعيت پرسپوليس بعد از بازي با ملوان انزلي برايمان بگوييد؟


-بعد از ديدار با ملوان تمرينات خود را دنبال کرده ايم تا براي ديدار با شاهين بوشهر آماده شويم. در بازي با ملوان در طول نود دقيقه توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و همه ديدند که نسبت به حريف خود برتر بوديم. موقعيت هاي زيادي خلق کرديم، اما در زدن ضربات آخر بي دقت بوديم و به همين خاطر نتوانستيم به پيروزي برسيم. حتي ملواني ها در مصاحبه هاي خود بعد از مسابقه اعتراف کردند که پرسپوليس نمايش بهتري را نسبت به آنها ارائه داده است.

 

*پس هنوز عقيده داريد که بايد ملوان را شکست مي‌داديد؟
-دقيقا همين طور است. بازيکنان ارسال هاي خوبي انجام مي دادند و اگر کمي دقت مي کرديم، نخستين برد خود را بدست مي آورديم. به تيم حريف اجازه خود نمايي نداديم و جا دارد از بازيکنانم که تمام تلاش خود را انجام دادند، تشکر و قدرداني کنم.

 

*بازيکنان تا چه زماني به هماهنگي مورد نظر اعضاي کادر فني دست پيدا خواهند کرد؟
-نزديک به چهل روز است که تمريناتمان را براي حضوري موفق در ليگ برتر و مسابقات ديگر آغاز کرده ايم و به همين دليل به مرور زمان بهتر و هماهنگ تر خواهيم شد. نفرات ملي‌پوش تازه به جمع ما اضافه شده اند، اما تلاش مي کنند تا خودشان را با پرسپوليس وفق بدهند.

 

*زماني که پرسپوليس از ملوان گل خورد، تماشاگران با سردادن شعارهايي از علي دايي حمايت کردند؛ فکر نمي‌کنيد اين اتفاق از قبل طراحي شده بود؟
-فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي از قبل طراحي شده باشد. هواداران پرسپوليس فهيم و دوست داشتني هستند و به موفقيت تيم فکر مي‌کنند و نه مسائل حاشيه‌اي. طرفداران هميشه انتظار دارند و ما هم بايد خواسته هاي آنها را برآورده کنيم. پرسپوليس کمي نياز به زمان دارد و همه اطمينان داشته باشند هفته به هفته بهتر خواهيم شد. در بازي با ملوان طرفداران بعد از مدت ها فوتبالي زيبا ديدند و با خلق صحنه‌هايي آنها نيم خيز مي شدند.

 

*از عملکرد علي‌کريمي و ساير بازيکنان رضايت داشتيد؟
-کريمي بازي خوبي انجام داد و برنامه هايي که از او خواسته بوديم را به خوبي در زمين پياده کرد. ساير بازيکنان نيز نمايش راضي کننده‌اي ارائه دادند و به مرور زمان شرايطمان تغيير پيدا خواهد کرد. نفرات خوبي در اختيار داريم و بايد از همه مهره‌ها بهترين بازي‌ها را بگيريم تا پرسپوليس طعم موفقيت را بچشد.

 

*عادل فردوسي‌پور در جريان بازي با ملوان صحبت‌هايي مبني بر اين که”استيلي شانس آورده دايي در ليگ برتر مربيگري مي‌کند، وگرنه معلوم نبود چه اتفاقي مي‌افتاد” و يا”طرفداران پرسپوليس از دايي حمايت مي‌کنند” انجام داد؛ اين حرف‌ها شما را ناراحت نکرد؟
-فردوسي‌پور نظر خودش را گفته و قابل احترام است. او فوتبال را خوب مي‌فهمد و بعيد است که دنبال ايجاد مسائل حاشيه‌اي باشد و حساسيتي هم درست نمي‌کند.

 

*از محمد مايلي‌کهن هم براي حضور موفق پرسپوليس در ميادين مختلف کمک مي‌گيريد؟
-صددرصد همين طور است. مايلي‌کهن استاد بنده بوده و به گردن من حق دارد. حتي قبل از بازي با ملوان به مايلي‌کهن گفتم هر نکته اي که مي بيند بگويد و مي‌خواهم از تجربيات او براي موفقيت و سربلندي پرسپوليس استفاده کنم. بين دو نيمه او نکاتي را گوشزد کرد که بسيار خوشحال شدم و براي تحقق اهدافمان بايد همه به يکديگر کمک کنيم.

 

*ديدار با شاهين بوشهر که فصل پيش در آن مربيگري مي‌کرديد را چطور مي‌بينيد؟
-مدتي در شاهين مربيگري مي کردم. اين تيم هواداران خونگرم و دوست داشتني دارد و اميدوارم آنها در ليگ يازدهم نتايج دلخواه خود را کسب کنند. شاهين در بازي با فولاد خوزستان به تساوي رسيد. اين تيم را آناليز کرده ايم و شناخت نسبتا خوبي از آنها داريم. حضور حميد درخشان و جذب چند بازيکن خوب سبب شده تا شاهين تقويت شود و به نظرم بازي خوبي را هواداران خواهند ديد. هرچند گرماي هوا هم کار را کمي سخت مي کند و در مجموع اميدوارم همه از تماشاي اين مسابقه لذت ببرند. بوشهر يک امام جمعه فهيم دارد که ورزش و به خصوص فوتبال را پيگيري مي کند و حتما به ديدار آقاي صفايي هم خواهم رفت.

 

*نتيجه را چگونه پيش‌بيني مي‌کنيد؟
-براي پيروزي به بوشهر مي‌رويم و مي‌خواهيم با شکست شاهين نخستين برد خود را جشن بگيريم و باعث شادي هودارانمان شويم. بازي سختي داريم، اما فقط به برد فکر مي‌کنيم و با همت بازيکنان رسيدن به پيروزي دور از دسترس نخواهد بود.

 

*قرار است دستيار سابقتان در شاهين به کادرفني پرسپوليس اضافه شود؟
-مجيد حسيني‌نسب از دوستان نزديکم است و در شاهين با يکديگر همکار بوديم. حسيني مي خواهد به پرسپوليس کمک کند، ولي هنوز حضورش در کادرفني قطعي نشده است و بزودي در اين باره تصميم خواهيم گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)