مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با تاكيد بر اينكه اين تيم نياز به زمان دارد گفت: سپاهان فصل گذشته در 7 بازي فقط 6 امتياز گرفت ولي در پايان فصل قهرمان شد.

 

حميد استيلي در مورد بازي با شاهين بوشهر اظهار داشت: در شرايط بسيار سختي مقابل شاهين قرار گرفتيم. در نيمه اول كنترل بازي را در دست داشتيم و دقايقي بازي را اداره كرديم.

وي افزود: در نيمه دوم متأسفانه روي اشتباهات فردي دروازه ما باز شد. بعد از گل يكباره انسجام تيمي پرسپوليس به هم ريخت. سپس تعويض‌هاي لازم را در خطوط مختلف انجام داديم و خوشبختانه و بعد از دقايقي موفق شديم دروازه شاهين را باز كنيم. اگر كمي خوش‌شانسي چاشني كار ما بود گل دوم را مي‌توانستيم به ثمر برسانيم.

استيلي تاكيد كرد:‌ خودتان قضاوت كنيد. اين تيم تازه يك هفته است كه جمع شده و بازيكنان ملي‌پوش خودمان را تازه در اختيار گرفته‌ايم. من اطمينان دارم روز به روز بهتر خواهيم شد و همانطور كه در نشست مطبوعاتي‌ام گفتم از هفته پنجم و ششم خيلي بهتر خواهيم شد. مطمئن هستم پرسپوليس راه مي‌افتد و شرايط خيلي خوبي پيدا خواهد كرد، چون اين تيم پتانسيل لازم را دارد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص بي‌احترامي از سوي هواداران به وي در بوشهر گفت: وقتي كه ما پرسپوليس را دوست داريم بايد از اين تيم به هر نحوي كه شده حمايت كنيم و فقط يك هفته يا دو هفته اين كار را انجام ندهيم. بايد حمايتي از پرسپوليس شود تا اين تيم به شرايط ايده‌آل برسد. ما كار خودمان را به خوبي انجام مي‌دهيم و بازيكنان نيز زحمت خود را مي‌كشد. واقعا صبح تا شب زحمت مي‌كشيم تا پرسپوليس موفق شود.

وي ادامه داد:‌ انشاءالله صد در صد مزد زحمات خودمان را خواهيم گرفت فقط احتياج به حمايت داريم تا با داشتن يار دوازدهم يعني هواداران به هدف خودمان برسيم. اگر هوادار پشت ما باشد مسائل خوب پيش خواهد رفت و تيم بسيار خوبي خواهيم بود. من قبول دارم كار ما سخت است اما يقين دارم مي‌توانيم امسال يكي از تيم‌هاي بسيار خوب باشيم.

استيلي در خصوص جو ورزشگاه و شعارهاي هواداران بوشهري عليه خودش تاكيد كرد: به نظر من اين اتفاق اصلا دست بوشهري‌ها نبود. من فيلم بازي را گرفته‌ام كه چه كساني بودند و چه افرادي بودند كه به ما بي‌احترامي مي‌كردند. حتي در فرودگاه نيز من اين افراد را ديدم و به آنها گفتم كه كار خوبي نكرديد. اگر ما بازي‌هايمان را ببريم قطعا ديگر اين اتفاق‌ها نخواهد افتاد.

وي اظهار داشت: اميدوارم در ماه مبارك رمضان ديگر اتفاقاتي كه در هر بازي مي‌افتد تكرار نشود. در اين ماه خيلي مهم است كه ما تحولي در خودمان داشته باشيم و دنبال كارهاي خوب برويم و از كارهاي بد پرهيز كنيم. من ‌آرزو مي‌كنم همه آخر عاقبت به خير شوند. فوتبال مي‌آيد و مي‌رود و آن چيزي كه مي‌ماند رفتار و اخلاق و منش پهلواني است.

اين مربي يادآور شد: قطعا آنهايي كه با پرسپوليس بودند متوجه شدند كه چه كساني بودند كه در ورزشگاه آن رفتارها را انجام مي‌دادند. اين كارها درست نيست. من خيلي دوست ندارم اين مسئله را بشكافم چون براي همه احترام خاصي قائل هستم و هميشه خيلي از مسائل را در خودم ريختم ولي واقعيت اين است آنهايي كه دست به اين كارهاي بد مي‌زنند پرسپوليس را دوست ندارند. كسي كه عاشق پرسپوليس باشد اين كار را نمي‌كند. هر چه خدا بخواهد همان اتفاق مي‌افتد و كسي نمي‌تواند جز خداي بزرگ سرنوشت را تعيين كند.

استيلي در ادامه گفت‌وگو در خصوص نيمكت نشيني مازيار زارع عنوان كرد: در هر بازي سعي مي‌كنيم از بهترين نفرات خود استفاده كنيم. مازيار زارع جزء بهترين نفرات ما است و روز به روز بهتر مي‌شود. انشاءالله در بازي‌هاي بعدي از ايشان استفاده خواهيم كرد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه چرا تيم شما با بازي اول تفاوت زيادي داشت گفت: به نظر من به خاطر شرايط آب و هوايي بود. شما در نيمه اول ديديد ما خيلي خوب بوديم و حريف را كنترل كرديم اما متأسفانه شرايط جوي خيلي بد بود و خيلي از بازيكنان ما اسير گرماي هوا شدند. به علاوه اينكه ما مهرداد اولادي را به دليل يك خطاي عمد از دقيقه 25 در اختيار نداشتيم.

استيلي گفت: هيچ وقت دوست ندارم درباره داوري حرفي بزنم اما به نظرم يك پنالتي براي ما كه روي نوروزي انجام شد گرفته نشد. من از نوروزي پرسيدم و او هم تأييد كرد كه آن خطا پنالتي بود. شما همچنين مي‌دانيد كه ما محمد نوري را مصدوم در اختيار داشتيم اما مجبور شديم از اين مهره كليدي خودمان استفاده كنيم. البته نبود حميد علي عسگر و وحيد هاشميان و جواد كاظميان هم تأثيرگذار بود. با اين حال ما هفته به هفته بهتر مي‌شويم و انشاءالله روزهاي خيلي خوبي را پشت سر خواهيم گذاشت. بايد كنار همديگر باشيم و بسيار مهم است كه در سختي‌ها يار و ياور همديگر باشيم.

وي افزود: من از هواداران خواهش مي‌كنم سر تمرينات ما حاضر شوند و ببينند كه چطور ما و بازيكنان تمرين مي‌كنيم و زحمت مي‌كشيم. مطمئن باشيد پشت اين زحمت كشيدن نتايج خوب است.

استيلي در پاسخ سؤالي درباره كاپيتاني محمد نوري در بازي مقابل شاهين گفت: اين تشخيص ما بود كه در آن شرايط محمد نوري كاپيتان دوم ما باشد. پس از اينكه علي كريمي از زمين بيرون آمد تصميم گرفتيم كه نوري كاپيتان ما باشد.

وي در خصوص بازي پنجشنبه هفته جاري مقابل شهرداري تبريز گفت: هر بازي سختي خاص خودش را دارد. ما دربازي اول متأسفانه دو امتياز شيرين را از دست داديم. در بازي مقابل شاهين هم مي‌توانستيم يك امتياز بگيريم ولي 3 امتياز حساس را از دست داديم. در بازي با شهرداري بايد بهتر كار كنيم تا سه امتياز بازي را بگيريم و دل هواداران را شاد كنيم.

استيلي تصريح كرد: باز هم مي‌گويم فقط يك هفته است كه تمام تيم را در اختيار داريم. متأسفانه فاصله بازي‌ها نيز بسيار كم است و ما بايد 4 روز 4 روز به ميدان برويم. زمان ريكاروي نداريم. شب گذشته به ديدار شاهين رفتيم و امروز به تهران بازگشتيم. يعني بعد از اينكه از هواپيما پياده شديم براي ريكاوري به زمين درفشي فر آمديم و ديشب هم اصلا نخوابيديم. اين شرايط خوب نيست.

وي افزود: تا بازي بعدي كه پنجشنبه است، فقط روز سه شنبه مي‌توانيم جدي تمرين كنيم. وقت ريكاوري براي تيم‌ها بسيار كم است. ما زمان لازم را نداريم تا ريكاوري كنيم و كارهاي تاكتيكي را انجام دهيم. اگر زمان بيشتر بود شرايط ما به مراتب بهتر مي‌شد. من اين را قبول دارم كه همه تيم‌ها اين مشكل را دارند ولي چون ما دوران آماده سازي را تمام كرديم و همه بازيكنان را نداشتيم دچار مشكل شديم.

وي تأكيد كرد: به نظر من اولين باري است كه در دوران آماده سازي و ابتداي ليگ برتر و شروع ليگ بازيكنان باشگاهي در اختيار باشگاه نبودند. شايد من يادم نيست ولي تا آنجايي كه مي‌دانم اولين باري بود كه اين اتفاق افتاد. چون 6 بازيكن داشتيم اين موضوع براي ما خيلي بد بود. قبلا هم اين مشكل را عنوان كردم و گفتم مشكل ما نبودن 6 بازيكن است و ما احتياج به زمان داريم كه تيم بيشتر با يكديگر هماهنگ شود. در شرايطي كه هماهنگ شويم مي‌توانيم تيمي بسيار قوي و يكدست داشته باشيم.

استيلي در پايان درباره حمايت‌هاي حبيب كاشاني گفت: اگر ما مي‌خواهيم تيم خوبي داشته باشيم بايد دنبال ثبات برويم. ثبات در هر كاري مساوي با پيشرفت است. اگر ثبات نباشد قطعا پيشرفت‌ها به كندي انجام مي‌شود. ما هنوز دو بازي را پشت سر گذاشتيم. من يادم است تيم سپاهان فصل گذشته 7 بازي نتيجه نگرفت و فقط 6 امتياز گرفت ولي بعد از آن سپاهان و قلعه نويي به خودشان آمدند و آن موقع هم قلعه نويي گفت تيم ما قهرمان مي‌شود. در حال حاضر ما فقط دو بازي انجام داده‌ايم و مطمئن باشيد به زودي چهره واقعي پرسپوليس را خواهيد ديد. ما فقط نياز به زمان داريم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)