پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت:دایی ،پرسپولیس را به بازی بدون کریمی عادت داده است.

حمید استیلی درباره وضعیت سرخپوشان در آستانه دربی عنوان کرد:پرسپولیس امسال خیلی زودتر از سالهای گذشته شروع کرد.سرمربی زود انتخاب شد و بلافاصله باشگاه وارد فضای نقل و انتقالات شد.10 بازیکن جوان و با انگیزه به تیم اضافه شدند .در این 7 هفته،4 بازی را که در استادیوم آزادی بود را برد.یک بازی را با ذوب آهن واگذار کرد و دو مسابقه هم که در کرج و ورزشگاه تختی به سایپا و نفت باخت.

وی ادامه داد:در مسابقه با فولاد با توجه به انگیزه بازیکنان جوان،تیم  هم زیبا بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت.پس از گذشت این هفته ها تیم را دایی به خوبی می شناسد و بازیکنان همدیگر را بهتر می شناسند.ضمن اینکه آمدن خلعتبری هم خیلی از لحاظ روحی به تیم کمک می کند.متاسفانه امید عالیشاه نیست اما در نیمکت دست دایی پر است و باشگاه بازیکنان را گرفته است.

سرمربی اسبق پرسپولیس خطاب به سرخپوشان گفت:نکته مهمی که در این باره می توانم بیان کنم این است که امیدوارم بازیکنان پرسپولیس را غرور نگیرد.اینکه بازیکنان مصاحبه می کنند و می گویند که 2 تا 3 تا می زنیم اصلا خوب نیست.این مسابقه،مسابقه آرامش است.حریف روز جمعه پرسپولیس  9 ملی پوش دارد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس به غیبت علی کریمی عادت کرده است یا نه گفت:می توانم بگویم این است که  دایی ،پرسپولیس را به بازی بدون کریمی عادت داده است.کریمی یک پرسپولیسی بود ولی دیگر به تراکتورسازی رفت.بازیکن مهم است ولی تیم مهم تر است.در همه جای دنیا برای هواداران تیم مهم تر است.در این شرایط بازیکنان جایگزین باید بار سنگین را به جایی ببرند که هواداران توقع دارند.

استیلی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس افزود:این تیم پرسپولیس؛ تیم بسیار خوبی است.صادقیان و حقیقی شرایطشان با رفع مصدومیت بهتر شده است.تغییراتی که دایی برای بازی مقابل فولاد داد روند حرکتی و تیم را عوض کرد.نکته مهم دیگر این است که  در دفاع تیمی هم همه تیم دفاع می کنند.ضمن اینکه در بحث انتقال دفاع از حمله هم پرسپولیس بسیار خوب عمل می کند.
وی درباره لیگ برتر سیزدهم گفت:شرایط لیگ برتر امسال خیلی عوض شده است.اولا لیگ 16 تیمی است و بعد تیم به جام جهانی رفته و انگیزه بازیکنان بالاست که به کی روش خودشان را نشان بدهند.به نظرم نسبت به سالهای قبل شرایط تیم ها بهتر و حرفه ای تر شده اند.هیچ تیمی به صورت قطعی کاندیدای سقوط نیست.استقلال خوزستان با برد مقابل استقلال تهران،شرایطش بهتر شده است.تیم  گسترش فولاد تبریز،دیگر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده هم هم شرایط خوبی دارد و کسی نمی تواند مطمئن باشد کدام دو تیم می افتند.

استیلی درباره اینکه آیا دربی 77 مسابقه جذابی می شود گفت:.امیدوارم دربی خوبی را ببینیم چون هر دو تیم برد می خواهند.حساسیت این بازی بالاست و در رفتن و ماندن یک مربی اثر دارد.من هر وقت با استقلال بازی کردم سعی داشتم فوتبال هجومی ارائه کنم.ما در جام حذفی با استیل آذین،5 گل به استقلال زدیم.وقتی سرمربی پرسپولیس هم شدم تلاش می کردیم هجومی بازی کنیم ولی نتیجه مهم است که آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت.از اولین بازی اسم علی دایی مطرح بود.شاید خودم اشتباه کردم در آن شرایط به پرسپولیس پیوستم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش بهترین بازیکن پرسپولیس پس از گذشت 7 هفته لیگ برتر چه بازیکنی بوده است گفت:تقریبا همه بازیکنان تیم در این مدت خوب کار کردند اما از نظر من بهترین مهره خط میانی پرسپولیس قاسم دهنوی بوده است.او نقش مهمی در نتایج خوب پرسپولیس داشت.

استیلی درباره اینکه خط میانی استقلال با تجربه تر از پرسپولیس است و این مساله می تواند باعث برتری آبی پوشان در دربی شود گفت:من قبول دارم استقلال بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد اما دیدیم در بازی استقلال با استقلال صنعتی،دو بازیکن مثل مبعلی و کلاه کج خط میانی استقلال را از کار انداختند.

وی درباره اینکه از دیدش مهره کلیدی استقلال چه کسی است اظهارا داشت:از دید من مهره کلیدی استقلال در این بازی ها خسرو حیدری بوده است.پرسپولیس اگر می خواهد بازی را ببرد باید حیدری  را مهار کند.میثم حسینی آشنایی دارد و باید او را مهار کند.
استیلی درباره اینکه چه پیش بینی از نتیجه بازی دارد گفت:به نظر من پرسپولیس دربی را دو بر صفر می برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)