پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم پرسپولیس حضور در دیدار پیشکسوتان این تیم و میلان را باعث افتخار خود و هم‌تیمی‌هایش دانست.

حمید استیلی با ابراز خشنودی از دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که حتی در تمرینات مورد حمایت هواداران قرار گرفته‌ایم. این هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس هستند و ما همواره عشق اصلی‌مان همین هواداران بودند.

او افزود: در دوره ای که در پرسپولیس بازی می‌کردم با تمام جان و دل برای این هواداران به میدان می‌رفتیم و البته در زمان ما این حضور با قهرمانی‌هایی نیز همراه بود.

استیلی که با لباس رسمی در تمرین امروز (سه‌شنبه) پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، در مورد عدم تمرین کردن با این تیم گفت: متاسفانه کمی پایم آسیب دیده است و از آقای پروین برای حضور پیدا نکردن در تمرین امروز اجازه گرفته‌ام.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: نتیجه‌ دیدار خیلی مهم نیست. آنچه که مهم است حضور در کنار هم و اتحاد میان ما است. این که بسیاری از بازیکنان پیشکسوت در کنار هم قرار گرفته‌اند مساله بسیار خوبی است. این که دوستی‌ها و رفاقت‌ها پس از مدت‌ها دوباره زنده می‌شود، بسیار خوشایند است. این که با درد و غم هم آشنا شویم و در کنار هم حضور پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)