پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی 10 الی 11 میلیاردی فصل گذشته در خصوص بازیکنان ما را آزار می‌دهد.

حمید استیلی پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما در جلسه امروز بیشتر در خصوص مباحث مالی گفت‌وگو کردیم همانطور که می‌دانید مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس در حال حاضر وجود دارد و این مشکلات کمی متأسفانه ما را دچار مشکلاتی کرده است.

وی افزود:‌ ما متأسفانه مشکل مالی داریم و امیدوارم که به زودی این مشکل حل شود. درست است که ما باید مشکلات مالی فصل گذشته را حل کنیم اما تیم امسال هم باید زودتر آماده شود.

استیلی ادامه داد: متأسفانه ما 10 الی 11 میلیارد تومان بابت طلب بازیکنان و موارد غیره بدهکاریم و این موضوع از گذشته ما را آزار می‌دهد، یک‌دفعه هم نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم و باید بر اثر مرور زمان مشکلات را حل کنیم. این هم یکی از دغدغه‌های ماست.

سخنگوی هیأت مدیره قرمزپوشان درباره ماجرای خلعتبری و ناراحتی‌اش از مسئولان باشگاه نیز گفت: یکی دیگر از مباحث اصلی جلسه امروز ما موضوع خلعتبری و باشگاه عجمان بود. صحبت‌هایی مبنی بر حضور رحیمی مدیرعامل باشگاه در امارات داشتیم که با تأکید جلسه امروز حضور رحیمی در امارات برای جلسه با عجمانی‌ها قطعی شد و وی به زودی سفری را به امارات خواهد داشت تا مشکل ما و عجمان را حل کند.

وی افزود:‌ بالاخره مشکل کوچکی بین ما و عجمانی‌ها وجود دارد که به نظرم با جلسه رو در رو حل خواهد شد. امیدوارم که هرچه سریع‌تر مشکل بین ما و باشگاه عجمان حل شود تا این بازیکن با خیال راحت همکاری‌اش با پرسپولیس را ادامه دهد. البته ما به دنبال حل مشکلات سایر بازیکنان نیز هستیم اما با توجه به صحبت‌های انجام شده برای حل مشکلات نیاز به زمان داریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)