مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبا تیم خوب و با انگیزه‌ای است؛ اما شرایط پرسپولیس متفاوت است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم.

 

حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و صبای قم عنوان کرد: در هفته گذشته بازی بسیار سختی را برابر فجر سپاسی پشت سر گذاشتیم. ما از لحاظ روحی و روانی از همان هفته اول دچار مشکل بودیم و پس از واگذاری بازی برابر استقلال شرایط‌‌مان بدتر شد.

اما خوشبختانه توانستیم در هفته گذشته برابر فجر سپاسی در شیراز به برتری دست یابیم و در ادامه راه با روحیه بیشتری مسابقات را برگزار کنیم. 

 
وی ادامه داد: فاصله نزدیکی بین بازی‌ها وجود دارد؛ اما تمام بازیکنان دست به دست یکدیگر داده‌اند تا با همکاری هم بتوانند تیم آماده‌ای را راهی تمام مسابقات بکنند، نه اینکه در یک مسابقه پرسپولیس خوب باشد و در مسابقه دیگر نتواند خواسته‌ها را برآورده کند.

 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مصدومیت چند بازیکن خود یادآور شد: علیرضا محمد مصدوم است و محمد منصوری نیز به تازگی به تمرینات برگشته است، همچنین اولادی نیز دو سه روز است با بازیکنان تمرین می‌کند و اگر شرایط بدنی مناسبی داشته باشد در این دیدار به میدان خواهد رفت.

 
استیلی تصریح کرد: ما در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی داشتیم، مقابل ذوب آهن و فجر سپاسی خوب بازی کردیم و برابر صنعت نفت هم به نسبت عملکرد مناسبی داشتیم، اگر بازی برابر استقلال را در هفته‌های اخیر فاکتور بگیریم به نسبت عملکرد خوبی داشته‌ایم. اما همان طور که گفتم ما از لحاظ روحی و روانی از همان هفته‌های اول دچار مشکل شدیم.

پرسپولیس هفته به هفته بهتر خواهد شد و با آمدن علی پروین به این تیم و سایر پیشکسوتان مطمئن باشید که شرایط بهتر خواهد شد.

 
وی درباره صبا افزود: صبا تیم خوبی دارد و لیگ را خوب شروع کرد این تیم در رده دوم جدول قرار دارد و با 6 برد و یک تساوی و یک باخت عملکرد قابل قبولی در هفته‌های گذشته داشت است. همچنین مربی خوبی دارد اما شرایط ما متفاوت است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم. انشاء الله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 
سرمربی پرسپولیس با اشاره بازی برابر فجر سپاسی خاطرنشان کرد: ما در بازی هفته گذشته روی ساختار دفاعی خود بسیار کار کردیم و کمترین شانس را به مهاجمان حریف داریم، خط جلو نقطه برتری ما است و با وجود بازیکنان خلاق و خوبی داریم که می‌توانیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و قطعا با استفاده از آنها به پیروزی دست خواهیم یافت.

 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره هیئت مدیره جدید این باشگاه گفت: من نباید در مورد هیئت مدیره پاسخ دهم؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد اعضای هیئت مدیره هم افراد اقتصادی وجود دارند و هم ورزشی. به نظرم شاید خیلی صحبت کنند که  چرا این افراد روی کار آمدند و حتی در برنامه 90 به این موضوع اختصاص دادم؛ اما نکته که باید توجه کرد این است که اکثر 18 تیم در لیگ دولتی هستند و تمام افراد سیاسی در باشگاه‌ ها حضور دارند. حتی استیل آذین که سال گذشته که به صورت خصوصی فعالیت می‌کرد در هیئت مدیره خود افراد سیاسی داشت. نه تنها پرسپولیس و استقلال بلکه همه باشگاه‌ها افراد سیاسی دارند.

 
استیلی درباره استفاده از علی کریمی در بازی‌ها یادآور شد: شرایط تیم است که موقعیت کریمی را در بازی مشخص می‌کند. من از ابتدای فصل کریمی را در نقاط مختلف استفاده کرده‌ام و همه به این موضوع اشاره دارند که کریمی متحول شده است و در تمام موقعیت‌ها می‌تواند خوب ظاهر شود هم علی کریمی در خدمت تیم و هم تیم در خدمت علی کریمی. او می‌تواند در هر پستی به تیم کمک کند. ما تلاش می‌کنیم در هر بازی بیشتر بازدهی را از علی کریمی بگیریم.

 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دروازه بانان تیم پرسپولیس مقصر گل خوردن این تیم هستند، یادآور شد: ما 2 دروازه بان ملی پوش و بسیار خوب داریم وقتی تیمی گل دریافت می‌کند تمام تیم مقصر است همان طور که اگر تیمی به پیروزی دست یابد همه در این پیروزی نقش داشته اند. من شخص خاصی را مقصر شکست نمی دانم. حقیقی و معمار زاده جز بهتر گلر‌های ایران هستند و ما از این لحاظ مشکلی نداریم. مشکل اصلی ما از همان هفته‌های اول از لحاظ روحی و روانی بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)