پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با میلان با هم دعوا نمی‌کنند.

حمید استیلی  در خصوص بازی ایران و تایلند و پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به نظر من با توجه به بازی‌های قبلی تیم ملی، ملی‌پوشان ما در بازی با تیم تایلند در بانکوک در نسبت به بازی در تهران و چند بازی گذشته بهتر بودند. آنها در برخی مسائل با یکدیگر هماهنگ‌تر بودند.

وی افزود: ملی‌پوشان ما در حفظ توپ، ارسال از جناحین و حتی شوت‌زنی از پشت 18 قدم که منجر به گلزنی هم شد خوب عمل کردند و به نظرم از همه مهم‌تر آماری بود که بچه‌ها به دست آوردند.

استیلی ادامه داد: نباید فریب به این بردها را بخوریم باید به بازی‌هایی در سطح و حد جام جهانی فکر کنیم ما نتیجه خوبی مقابل تایلند کسب کردیم اما باید قطعا به بازی‌های قوی‌تر با تیم‌هایی که در حد جام جهانی هستند فکر کنیم تا بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. ما می‌خواهیم به جام جهانی برویم و باید مثل کره جنوبی به فکر بازی با تیم‌هایی مانند سوئیس و از این قبیل تیم‌ها باشیم چون به نظر من عیار و نقاط ضعف و قوت تیم مان در بازی‌های سخت و تحت فشار مشخص بشود و قبل از جام جهانی می‌توانیم به همه چیز پی ببریم.

وی افزود: ما می‌خواهیم به جام جهانی برویم پس باید از لحاظ فنی و جسمی زودتر مسائل و مشکلات تیم خود را بفهمیم. اگر با تیم‌های آسان و نه چندان خوب بازی کنیم به نظرم دچار مشکل خواهیم شد. البته بازی با تایلند هم یک دیدار رسمی بود که به نظرم در این دیدارها یک مربی کمتر می تواند ریسک کند. در کل امیدوارم زمان را از دست ندهیم تا در جام جهانی بهتر عمل کنیم.

استیلی در مورد حضور تیم ستارگان میلان در تهران نیز، گفت: بدون هیچ حرف و حدیثی واقعا در زمان مدیریت رویانیان به عینه دیده‌ام اتفاقات مهمی رخ داده است که واقعا بی‌نظیر بوده رفتن بازیکنان پایه ما به پرتغال، رفتن مربیان ما به دوره‌های آموزشی برزیل، تأسیس آکادمی پرسپولیس و مدارس فوتبال در بیش از 75 استان کشور عملکردهای کوچکی نبوده اما قطعا این پروژه‌ها نیاز به زمان دارد تا به باروری برسد.

استیلی افزود: رفتن به ایتالیا و دیدار با گالیانی و آمدن باره‌سی به ایران نیز اتفاقات مهمی در فوتبال ایران بود و به نظرم دریچه خوبی برای حضور اروپایی‌ها و تیم‌هایی که صاحب سبک هستند به ایران باز شده است. همین آمدن ستارگان میلان به ایران پس از مدت‌ها اتفاق مهم و بزرگی است و ما باید نهایت استفاده را از این بازی ببریم و حتی در همین آمدن میلانی‌ها به ایران انشاءالله قرارداد آکادمی پرسپولیس نیز با همکاری میلانی‌ها امضا می‌شود. چون همین که پای اروپایی‌ها به فوتبال ما باز شود از همه لحاظ به نفع ماست.

استیلی در خصوص اختلاف نظر برخی پیشکسوتان برای بازی مقابل ستارگان نیز، گفت: همه دوست دارند مقابل بزرگان میلان بازی کنند اما ما اجازه نمی‌دهیم که خدای ناکرده دعوا و این حرف‌ها پیش بیاید در جلسه‌ای با پروین و چند نفر از بزرگان پرسپولیس سعی می‌کنیم کاری کنیم که حق به حقدار برسد. ما باید همیشه احترام به پیشکسوتان را نگه داریم حالا یکسری در بازی مقابل میلان بازی می‌کنند و یکسری هم بازی نمی‌کنند مهم این است که تمام دنیا این بازی را می‌بینند و ما هم باید برای بازی فکرهای خاص خودش را داشته باشیم.

استیلی یادآور شد: خوشبختانه پیشکسوتان ما در قالب یک تیم فوتبال استارت خوبی را زده‌اند و ما الان دو سال است با تمرینات خوبی که داریم در برخی مسابقات هم شرکت کرده‌ایم مهم وحدت و اتحاد پیشکسوتان است که کنار همدیگر باشند انشاءالله هیچ مشکلی پیش نمی آید و پیشکسوتان ما با یک یکدلی این بازی را پشت سر می‌گذارند.

وی در پایان درباره خبر استعفایش از آکادمی پرسپولیس نیز، گفت‌: من قبلا هم گفته‌ام از بحث استعفا بی‌خبرم و فقط به خاطر مراسم عاشورا و تاسوعا به میلان نرفتم. کارم را دنبال می‌کنم تا انشاءالله به نوبه خودم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)