مرجع خبری پرسپولیس : حمید استیلی در حالی پس از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد که نتایج فاجعه بار حضورش در این تیم بار مالی زیادی را روی دوش باشگاه گذاشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حمید استیلی که پس از شکست سنگین سه بر صفر مقابل استقلال در چهارچوب مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی همزمان با خداحافظی سرخ ها از سومین قهرمانی پیاپی این جام از سمت خود استعفا کرد، بار مالی زیادی هم برای مسئولان باشگاه پرسپولیس بجا گذاشت.

استیلی در ابتدای فصل با امضای قراردادی دو ساله به ارزش 350 میلیون تومان برای هر فصل هدایت سرخپوشان را پذیرفت و پس از کسب نتایج ضعیف و فاجعه بار سرانجام با فشار هواداران و مدیریت باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.

 

با این حال یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس می گوید، این باشگاه 30 تا 40 درصد از مبلغ قرارداد این مربی را پرداخت کرده که رقمی در حدود 120 میلیون تومان است. با در نظر گرفتن مبلغ قرارداد  سایر اعضای کادرفنی استیلی از جمله بیژن عزیزی و سعید عزیزیان که با این تیم قطع همکاری نمودند به نظر می رسد حضور حمید استیلی در پرسپولیس علاوه بر نتایج فاجعه بار، از نظر مالی هم بار زیادی را روی دوش باشگاه گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)