مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي درباره حريف‌هاي تيم ملي فوتبال ايران براي رسيدن به جام جهاني گفت: از گروهي كه در آن قرار داريم خوشحالم. گروه، گروه آساني است، اما نبايد تيم‌هاي حريف را دست كم گرفت.

 

حميد استيلي درباره قرعه‌كشي مسابقه‌هاي مقدماتي جام جهاني برزيل تصريح كرد: تيم‌هايي كه در گروه ما هستند، زورشان به ما نمي‌رسد، مگر اينكه ما خودمان كم‌كاري كنيم. بازي‌ها به صورت رفت و برگشت است و اميدوارم كه بتوانيم در دراز مدت نتيجه لازم را كسب كنيم.

وي درباره انتقادهايي كه پس از بازي با ماداگاسكار و مالديو به تيم ملي شد، گفت: فوتبال به يك پروسه طولاني مدت نياز دارد به كي‌روش بايد زمان بدهيم من با وي كار نكردم، اما تفكراتش خيلي خوب است و اخلاق فني و فرهنگي بازيكنان را خيلي خوب شكافته است. من در بازي‌هاي اخير تيم ملي آرامش لازم را نديدم. به نظر مي‌رسد بازيكنان تيم ملي استرس بالايي دارند و به همين دليل آن بازي ضعيف را مقابل مالديو مشاهده كرديم.

 

 

استيلي افزود: شايد كي‌روش گمشده فوتبال ما باشد، اما او به تنهايي نمي‌تواند در تيم ملي تاثيرگذار باشد. ما اول بايد جاده‌هايمان را درست كنيم بعد ماشين فراري در آن قرار دهيم. در كنار حضور كي‌روش بايد عوامل ديگري باشد تا دست به دست هم دهند و با مهيا كردن زيرساخت‌ها و شرايط، به موفقيت تيم ملي كمك كنند.

 

وي در پايان درباره بالا رفتن سن بازيكنان تيم ملي تاكيد كرد: دليل همه اين اتفاق‌ها اهميت ندادن به تيم‌هاي پايه است. بايد يك سري قوانين مثل قوانين خدمت سربازي تغيير كند. بازيكن بايد از نوجواني در يك تيم بازي كند و زماني كه به جواني مي‌رسد، در همان تيم به عنوان سرباز بازي كند. ما با اين كارمان جلوي رشد استعدادهاي آن‌ها را مي‌گيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)