پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس اعتقاد دارد میلانی‌ها آماده‌تر بودند اما حضور آنها انگیزه‌ای برای ملی‌پوشان ایران شده است.

حمید استیلی بعد از دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس درباره این بازی گفت: مسابقه خوبی بود البته میلانی‌ها آماده‌تر بودند، این انگیزه برای ما ایجاد شد که چنین مسابقاتی را ادامه دهیم، به مکان‌های دیگر برویم و عواید آن را به بخشی از نیازمندان اختصاص دهیم.

وی درباره خداحافظی مهدوی‌کیا اظهار داشت: خداحافظی خوب و باشکوهی بود، هواداران زیادی آمده بودند، تمام پیشکسوتان هم همراه مهدوی‌کیا بودند، از هواداران، رسانه‌ها و همه کسانی که برای این مسابقه زحمت کشیده بودند تشکر می‌کنم.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا این بازی‌ها تکرار خواهد شد، اظهار داشت: حتماً، سعی می‌کنیم تکرار کنیم، کارهایی را انجام داده‌ایم، شرکت ثبت شده، این بازی‌ها تکرار می‌شود.

استیلی درباره قرارداد میلان و پرسپولیس، عنوان کرد: وقت نشد، صبح به شیرخوارگاه آمنه و بعد از آن به کاخ سعدآباد رفتیم، بعد هم بازی و در نهایت همه قرار است به برج میلاد بروند و مصاحبه‌هایی که در شبکه 2 و 3 تدارک دیده شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)