مرجع خبری پرسولیس : حميد استيلي گفت خودش به رويانيان گفته كه با علي دايي در رابطه با پرسپوليس صبحت كند.

سرمربي پرسپوليس صحبت هاي خود در نشست خبري بازي را با تبريك قهرماني تيم واليبال در آسيا آغاز كرد و گفت: پرسپوليس بعد از بازي با تيم مقاومت شيراز فرصت كمي براي ريكاوري داشت. از عملكرد تيم در نيمه دوم ضي نيستم اما در نيمه اول خوب بوديم. ما روي تجربه بازيكنان پرسپوليس و تغييراتي كه ايجاد كرديم توانستيم سه امتياز را بگيريم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تغييرات مديريتي در پيروزي هاي اخير پرسپوليس موثر بوده است؟ گفت: به هر حال بايد از زحمات حبيب كاشاني مدير عامل قبلي پرسپوليس هم تشكر كرد هم‌چنين سردار رويانيان در مدت كمي كه آمده به بازيكنان پاداش داده است و با حضور علي پروين هم بازيكنان روحيه خوبي به دست آورده اند. همه اين‌ها باعث شده كه تيم به انسجام بيشتري برسد، اميدوارم روند پيروزي‌هايمان ادامه داشته باشد.

وي گفت: برنامه‌ريزي خواهيم كرد تا در تعطيلات ليگ شرايط بدني بازيكنان را ارتقا دهيم و روي مسائل تاكتيكي هم كارهاي خوبي كنيم،‌ البته اول بايد ببينيم چند بازيكن به تيم ملي دعوت مي شوند، با صحبت هايي كه با رويانيان داشتم حتي مي‌توانيم اردوي خارج از كشور داشته باشيم.

استيلي در رابطه با اعتراض كاظميان گفت: ‌كاظميان با من هماهنگ نكرد اما ظاهراً از خوردبين اجازه گرفته بود، فكر مي‌كنم دليلي براي ناراحتي نيست چرا كه مهم تيم است نه افراد، مهم اين هواداران هستند كه مي بينيد با يك برد و يا باخت چه حالي پيدا مي‌كنند، من همه بازيكنان پرسپوليس را به يك چشم نگاه مي‌كنم، من هر كسي شرايط بهتري داشته باشد به زمين مي فرستم، البته هر وقت كاظميان ‌بازي مي‌كرد با تمام وجود بازي مي‌كرد و توانست گل هم بزند. ما به او احتياج داريم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه ظاهراً كاظميان از تعويضش در داربي ناراضي بوده و به خاطر اعتراضي كه به تعويضش داشته در دو بازي اخير براي پرسپوليس به ميدان نرفته است؟ گفت:‌دليلي ندارد كه بازيكن بگويد كه چرا مرا تعويض كردي. ما بايد به تيم فكر كنيم، اصلاً من صلاح ديدم كه او را تعويض كنم، ما بايد منيت ها را كنار گذاشته و فقط خودمان را نبينيم، خيلي ها ممكن است از تعويض هايشان ناراحت شوند اما بايد به پيروزي تيم فكر كنيم، وظيفه ماست كه چه در تيم و چه روي نيمكت و چه روي سكوها كه باشيم به فكر موفقيت پرسپوليس باشيم.كاظميان با كمترين رقم قرارداد به اين تيم آمد. او در شرايط سختي قرار داشته كه اين صحبت ها را كرده، خبرنگاران وقتي مي بينند او ناراحت است قطعاً به سراغش مي روند، مهم اين است كه ما مشكلاتمان را رسانه اي نكنيم. حتماً با كاظميان جلسه اي خواهيم گذاشت و سعي مي‌كنيم اگر مشكلي است برطرف شود.

وي در واكنش به صبحت هاي علي پروين مبني بر مشكلات بدني بازيكنان و اين‌كه آيا از پروين مشاوره فني مي‌گيرد به خبرنگاران گفت:‌ پروين از بزرگان فوتبال ما است و او در تمرينات حاضر مي شود و به بازيكنان تيم روحيه مي‌دهد، قطعاً اگر كمكي بخواهم از او مي گيرم، البته نمي‌دانستم كه او امروز در ورزشگاه حضور دارد. من هم تاكيد مي‌كنم كه ما فرصت زيادي براي ريكاروي نداشتيم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا صحبتهاي رويانيان با علي دايي و حمايت دايي از او كه يك مدير سياسي است براي شما ذهنيتي ايجاد نمي‌كند؟ اظهار كرد: نه، هيچ مشكل خاصي نيست. رويانيان به من گفت كه مي خواهم با بعضي از بزرگان گذشته پرسپوليس صحبت كنم، او اسم دايي را آورد و من هم مشكلي نداشتم، خودم به او گفتم كه خوب است با دايي هم صبحت كند، من به كارم ايمان دارم، در اول فصل كار خيلي سخت است، علي دايي از افتخارات فوتبال ما است و اميدوارم در راه آهن موفق شود. مطمئناً هر مربي ايراني موفق شود اعتبار فوتبال ما افزايش خواهد يافت.

استيلي در واكنش به اين ‌كه ظاهراً بعد از شكست راه آهن در ورزشگاه خانگي اش تماشاگران حميد استيلي را تشويق كردند، خنديد و گفت: من اصلاً اين فضا را دوست ندارم، دايي از دوستان خوب من است، بارها گفتم كه اين فوتبال تمام مي‌شود اما رفاقت هاي آن است كه بايد باقي بماند. ما بايد سعي كنيم كه دوستي ها را حفظ كنيم.

استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم صبا در شمايل يك تيم صدر جدولي مقابل تيم شما قرار گرفت؟ اظهار كرد: صبا تيم خوبي است، نتايج آن نشان مي‌دهد كه شرايط خوبي داشته است، آن‌ها بازيكنان جوان و توانمندي دارند كه ويسي شناخت بالايي از آن‌ها دارد. اما تيمي كه در صدر جدول قرار مي‌گيرد كارش سخت‌تر مي شود، من آناليز دقيقي نسبت به تيم صبا در سال گذشته و امسال داشتم، اين تيم در ضد حملات خيلي خوب كار مي‌كند.

وي با اشاره به پيشرفت تيمش پس از گذشت نه هفته از ليگ برتر ادامه داد: ‌ساختار تيم ما خيلي خوب شده است، اميدوارم بتوانيم شرايط را بهتر كرده و با استفاده از مهاجمان خوبي كه داريم در حملات موفق تر عمل كنيم، پتانسيل پرسپوليس خيلي بالاتر از اين حرفهاست و بايد سعي كنيم كه از حداكثر انرژي بازيكنان بهره ببريم.

استيلي درباره حل مشكلات مالي تيم نيز گفت: به هر حال مشكلات مالي چيزي است كه در تيم ما وجود دارد و مي‌تواند دردسر ساز شود، پنج شنبه جلسه اي در اين باره برگزار شد، به هر حال اين تيم جزو وزرات ورزش است و چند هفته‌اي است كه وزير ورزش مشخص شده و مسئوليت تيم را بر عهده گرفت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)