خدا به شهرداری رحم کند

مرجع خبری پرسپولیس : شنیده ها حاکی از این است که شهرداری چی ها چندان از عملکرد میودراگ یسیچ رضایت ندارند و از سویی نیز شایعاتی مبنی بر حضور حمید استیلی در تبریز به گوش می رسد.

تمرین روز گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز که قرار بود در زمین چمن مصنوعی این باشگاه برگزار شود، به دلیل درگیری میودراگ یسیچ با یکی از عوامل باشگاه تعطیل شد تا بازیکنان عوض زمین تمرین، راهی خانه های خود شوند!
این درگیری در حالی بود که از گوشه و کنار شنیده شد که علت اصلی بروز آن، وجود اختلاف بین میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری با یسیچ بوده و در این درگیری لفظی شدید، سهرابی خطاب به سرمربی صرب تیمش گفته که نباید با بازیکنان بومی رفتاری غیر منصفانه داشته باشد.

اما پس از این اتفاق و درز خبر آن به بیرون، یکی از مسئولان باشگاه شهرداری دلیل اصلی تعطیلی تمرین دیروز تیم فوتبال این باشگاه را بارش برف یک روز قبل آن دانست و البته درگیری یسیچ با یکی از مسئولان باشگاه شهرداری را نیز رد نکرد.

به گفته این مقام مسئول، دیروز هنگامی که یسیچ وارد باشگاه شهرداری شد و زمین چمن را پوشیده از برف دید، فریاد کنان به سمت ساختمان اداری باشگاه حرکت کرد و طی آن با یکی از عوامل شهرداری که مسئولیت زمین چمن را به عهده دارد، درگیری لفظی شدید پیدا کرد.

گویا سرمربی شهرداری یک روز قبل از آن، سفارش کرده بود که زمین چمن باشگاه شهرداری را برفروبی کرده و آماده تمرین بکنند که چنین نشده و یسیچ به همین دلیل از کوره در رفته بود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز که هم اکنون با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد، در شش هفته اخیر تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده و دو دیدار اخیر خود را نیز با شکست پشت سر گذاشته است.

شنیده ها حاکی از این است که شهرداری چی ها چندان از عملکرد میودراگ یسیچ رضایت ندارند و از سویی نیز شایعاتی مبنی بر حضور حمید استیلی در تبریز به گوش می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)