پرسپولیس نیوز : هافبک اسبق تیم ملی فوتبال در واکنش به شکست تیم ۱۹۹۸ مقابل ۲۰۱۴ گفت: بازیکنان دو تیم هم‌سطح هم نبودند.

حمید استیلی پس از برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی 1998 و 2014 در خصوص شرایط این بازی عنوان کرد: مسابقه خوبی بود و به نوعی یک شب فوتبالی رقم خورد البته 2 تیم هم‌سطح نبودند و ما هم آماده نبودیم اما در عمل انجام شده قرار گرفتیم و به خاطر هواداران به میدان رفتیم.

 

 یک روز فوتبال خوب بود. دوستان قدیمی را دیدیم و بسیار خاطره انگیز بود.  صمیمیت خوبی وجود داشت.  کار بسیار جالبی بود و اصلا گل های رد و بدل شده مدنظر نیست. به ما گفتند باید در این بازی به میدان برویم و در عمل  انجام شده قرار گرفتیم. برای تیم ملی در ادامه مسیر خود تا جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم.

وی با بیان اینکه در اینگونه بازی‌ها اصلا نتیجه مهم نیست، ادامه داد: از ما گذشته که بخواهیم مقابل این تیم ملی بدرخشیم. من از همین جا برای بازیکنان تیم ملی کشورمان در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و معتقدم که باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که «چرا این دیدار نمادین نیمه دوم نداشت؟»، گفت: اتفاقا پرویز برومند هم از این مسئله شاکی بود اما چون بدن‌های‌مان خشک شده بود دیگر بازی نکردیم.

استیلی درباره علت عدم استقبال هواداران از این مسابقه، تاکید کرد: من با آقای نبی صحبت کردم که اگر می‌شود این دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود که نشد. باز هم هواداران خوبی به ورزشگاه آمدند و مهم این بود که ما به خاطر آنها بازی کردیم.

وی در خصوص اینکه چرا خداداد عزیزی و دیگر بازیکنان مطرح تیم ملی در این دیدار حاضر نبودند، گفت: ما از آنها خواهش کرده بودیم که به این بازی بیایند اما نیامدند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)