پرسپولیس نیوز : گزینه سرمربیگری تراکتورسازی گفت: خودم آذری هستم و می‌توانم با هواداران این تیم رابطه خوبی برقرار کنم.

حمید استیلی درباره اینکه امروز جلسه‌ای با مسئولان تراکتورسازی داشته عنوان کرد: من یکی از گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی هستم ولی هنوز صحبت نهایی و مفصلی با مسئولان این باشگاه نداشتم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران بزرگی دارد از این تیم شناخت نسبی دارم و با بازیکنانی مثل علی کریمی، نصرتی و کاظمیان کار کرده‌ام شرایط خوبی برای تیم حاکم است و در سه جبهه در حال جنگ هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به شرایط تراکتورسازی قبول سرمربیگری در این تیم ریسک نیست گفت: مربیگری همواره ریسک است و فرقی نمی‌کند در چه تیمی باشی. من از یک سری از تیم‌های لیگ برتری هم پیشنهاداتی داشتم اما چون شرایطی که می‌خواستم حاکم نشد آنها را نپذیرفتم در دو سال گذشته هم پیشنهاداتی داشتم ولی قبول نکردم.

وی افزود: هر جا که بودم سعی کردم فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش بگذارم حتی در تیم پرسپولیس که مهره‌های زیادی هم نداشتم این شرایط را حاکم کردم. مهم برایم این بود که فوتبال خوبی نمایش بدهیم حتی در دربی هم برای برد به میدان می‌رفتم و در بازی‌های دربی همیشه موقعیت ایجاد می‌کردیم در مسابقه‌ای هم که بازی را به استقلال واگذار کردیم پنالتی ما گل نشد در هر صورت با ابزارهایی که در اختیار داشتم سعی کردم از این پتانسیل به خوبی استفاده کنم. دربی شرایط خاص خودش را دارد من آن زمان یادم می‌آید که روی نیمکت اکثر بازیکنانمان در رده امید بودند یکی مثل سیف‌اللهی.

حمید استیلی با بیان اینکه خودش آذری است  ادامه داد: افتخارم این است که بتوانم برای همشهریانم مربی‌گری کنم و هر چه در توان داشته باشم برای مردم شهرم می‌گذارم و هر کاری از دستم بر بیاید دریغ نمی‌کنم. هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. تراکتورسازی پتانسیل خوبی دارد و می‌توانست بهتر از این از توانایی‌هایش استفاده کند البته مجید جلالی برای این تیم زحمت کشیده اما مربی‌گری همین است شاید یک مربی نتواند در هر جایی نتیجه بگیرد شرایط روحی یک طرف و مسائل دیگر هم در جای خود مهم است.

حمید استیلی تأکید کرد: آنچه که در تبریز اهمیت دارد این است که با مردم هواداران رابطه خوبی داشته باشیم خود من آذری زبان هستم و خیلی راحت می‌توانم با مردم رابطه بگیرم مردم در تبریز فوتبال زیبا می‌خواهند و می‌توان با فوتبال زیبا با مردم رابطه گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که اکثر هواداران این تیم در بازی‌های اخیر نام الیویرا را به زبان می‌آورند و آیا او از این موضوع هراس ندارد گفت: این مربی پرتغالی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است و یکی از دلایلی که او در تبریز موفق بود ارتباطش با مردم بود البته زمان او تراکتورسازی بازی‌های خوبی هم انجام می‌داد در هر صورت همه چیز دست خداست و امیدوارم هر کسی که سرمربی تراکتورسازی می‌شود بتواند با این تیم به موفقیت برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)