پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: خیلی نباید توقعمان را از پرسپولیس بالا ببریم و فکر کنیم که باید در ازبکستان نیز پیروز شود.

حمید استیلی در رابطه با حضور رحیمی در باشگاه راه آهن اظهار داشت: من مدتهاست که از این تیم جدا شدم و خبری از وضعیتش ندارم. امیدوارم که این سمت مدیرعاملی مبارک رحیمی باشد و بتواند به راه آهن کمک کند. من در ابتدای فصل در برهه ای با او در هیات مدیره پرسپولیس کار کرده ام و به نظرم اگر شرایط مهیا باشد، می تواند موفق باشد. راه آهن یک تیم ریشه دار و قدیمی است و با حضور رحیمی و همچنین  فرهاد کاظمی که بار فنی زیادی دارد، می تواند موفق شود.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود رحیمی جانشین استیلی شده است، افزود: همانطور که همه می دانند من چند ماهی است دیگر سمتی در راه آهن ندارم و بعد از من چند نفری در این باشگاه سمت داشته اند. نمی دانم منظور از این صحبت چیست که رحیمی جانشین من شده زیرا اصلا چنین نبوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه گفته بود برای بازگشت به پرسپولیس با من صحبت شده، خاطرنشان کرد: من چنین حرفی را نزدم و در آن مصاحبه نمی دانم چرا چنین صحبتی را از قول من منتشر کرده اند. من همواره در ماههای اخیر از درخشان حمایت کرده ام و گفتم که باید بماند، حالا هم که خدا را شکر در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه گرفت و توانست جای پای خود را محکم کند.

استیلی در خصوص دیدار پرسپولیس با بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تورنمنت در شروع برای پرسپولیس خوب بود و با 3 گلی که به لخویا زد، حالا با روحیه بالایی به مصاف بنیادکار می رود. شرایط تیم از نظر روحی و روانی خوب است و همین که با پرواز اختصاصی راهی ازبکستان شدند، کمک بزرگی به تیم می کند. خیلی نباید توقعمان را از این تیم بالا ببریم و فکر کنیم که باید در ازبکستان نیز پیروز شود. به نظرم یک امتیاز هم برای پرسپولیس خوب است و می تواند برای ادامه راه به این تیم کمک کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای خرید باشگاه پرسپولیس برنامه ای دارد یا خیر، افزود: هیچ برنامه ای ندارم و اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. همان یک بار برای باشگاه راه آهن این کار را کردیم، کافی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)