پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور نیاز به همکاری، همیاری و حمایت همه جانبه روسا و مقامات هر استان و شهرستان دارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی در خصوص سفر به استان گلستان و شهرستان گرگان افزود: سفر دو روزه‌ای را به اتفاق قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مسوولان، پیشکسوتان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس به استان گلستان داشتیم که برای بازدید و حضور در مراسم اختتامیه طرح تابستانی مدارس فوتبال پرسپولیس در گرگان در نظر گرفته شده بود و امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب، استعدادها و نخبه‌ها را در کلیه استان‌های کشور شناسایی کنیم.

وی افزود: در بازدید از ورزشگاه و زمین تمرین مدارس فوتبال در گرگان، خودمان هم با لباس ورزشی وارد زمین شدیم و با بچه‌ها تمرین کردیم و خیلی زود یکسری کارهای تاکتیکی را بازیکنان در رده‌های سنی مختلف فرا گرفتند و این نشان می‌دهد که این بازیکنان آمادگی گرفتن مطالب فنی و فوتبال را دارند و باید به شکل درست و صحیح این آموزش‌ها به فوتبال‌آموزان منتقل شود.

استیلی در ادامه گفت: قطعا در استان گلستان که یکی از استان‌های پهناور و خوش آب و هوای کشور محسوب می‌شود استعداهای خوبی را می‌توان یافت. انشاء‌ا… با یک برنامه‌ریزی و ساماندهی خوب بتوانیم به اهداف باشگاه که همانا توسعه مدارس فوتبال در سطح کشور است، برسیم.

رئیس آکادمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر پیشکسوتان، مربیان و مسوولان باشگاه در این استان‌ها و شهرها قطعا انگیزه لازم را برای فراگیری و توسعه فوتبال در این مدارس مضاعف خواهد کرد چرا که هم به بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران استان و هم به اولیای بازیکنان انگیزه مثبتی برای حضور در صحنه و کمک و همیاری خواهد داد تا مسیر کشف استعدادها و جذب بازیکنان نخبه هموارتر گردد.

حمید استیلی در خصوص عملکرد کادر فنی مدارس فوتبال در استان گلستان و گرگان گفت: کادر فنی زحمتکش و پرتلاشی دارند ولی برای به روز شدن اطلاعات و امور فنی، نیاز به آموزش دارند که ما در این خصوص نیز برنامه‌های مدونی را در نظر داریم تا برای آنها در تهران کلاس‌های آموزشی دایر کنیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس در مورد امکانات مدارس فوتبال گرگان نیز افزود: شرایط نسبتا خوبی برای آموزش و پرورش فوتبال آموزان مهیا است. زمین مناسب، البسه ورزشی و توپ و امکانات در حد شرایط موجود خوب بود اما لازمه توسعه و گسترش مدارس فوتبال در سطح کشور، حمایت و پشتیبانی از سوی شهرداری، فرمانداری، هیات‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های هر شهر و استان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)