پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر شرایط باشگاه فراهم باشد در فوتبال بانوان هم تیمداری خواهند کرد.

حمید استیلی در دیدار فینال جام حذفی فوتسال بانوان بین دو تیم پرسپولیس با حفاری حضور داشت و از نزدیک این دیدار را تماشا کرد.

وی بعد از پایان بازی درباره تیمداری پرسپولیس در سال آینده گفت: در چارت باشگاه بخش بانوان وجود دارد. بازیکنان فوتسال بانوان امسال خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم به آنها کمتر اهمیت داده شد اما سعی می‌کنیم هم مشکلات مالی سال گذشته‌شان را حل کنیم و امسال هم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. نصف جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند به همین دلیل در چارت باشگاه امور بانوان را گذاشته‌ایم.

استیلی در پاسخ به این سوال که شنیده شده رحیمی تمایلی برای تیمداری در بخش بانوان ندارد، تصریح کرد: ما در هیات مدیره این موضوع را مشخص کرده‌ایم. مصوب کردیم که امور بانوان مخصوصا فوتسال هم باشد.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در فوتبال تیمداری می‌کند یا خیر، گفت: اگر شرایط فراهم باشد این کار را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم تاکنون 25 درصد از قرارداشان را گرفته‌اند، چه زمانی با بازیکنان تسویه خواهید کرد، اظهار داشت: بله این مقدار خیلی کم است. ما سعی می‌کنیم قراردادهای بازیکنان را تسویه کنیم. آنها زحمت زیادی کشیده‌اند.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه یکی از دلایل باخت بانوان مشکلات مالی بوده، عنوان کرد: مسائل مالی تاثیرگذار است، اما آنها هم در لیگ و هم در جام حذفی تا آخرین لحظه تلاش کردند که کارشان خوب بود. در دیدار با حفاری هم کارشان خوب بود. موقعیت آنها به گل تبدیل نمی‌شد، اما برای حفاری وارد دروازه می‌شد. در فوتبال این بدشانسی‌ها وجود دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)