پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه مهمترین عامل برگزاری بازی با پیشکسوتان میلان حفظ احترام و حرمت بزرگان تیم است، گفت: در این شرایط که کشورمان در تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد حضور میلان در تهران که تیم بزرگی در ایتالیا محسوب می‌شود، اتفاق بزرگی است.

حمید استیلی در نشست خبری انتخاب حامی مالی بازی پرسپولیس – میلان ضمن بیان مطلب فوق، گفت: قصد داریم در زمان حضور پیشکسوتان میلان در ایران طرح هایی از جمله آکادمی پرسپولیس میلان را افتتاح کنیم، اقدامات دیگری هم در دستور کارمان قرار دارد.

وی در مورد اینکه میلان تیمی آماده است اما پیشکسوتان پرسپولیس کمتر کنار هم قرار گرفته اند، اظهار داشت: طی صحبتی که با میلانی ها داشتم آنها گفتند تیم ما کاملا آماده است البته تیم پیشکسوتان پرسپولیس هم یک سال و نیم است تشکیل شده و در مسابقات جام یونس شکوری به میدان می رود.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه انتخاب پیشکسوتان این باشگاه برای قرار گرفتن مقابل میلان، اظهار داشت: ما ابتدای هفته در این خصوص جلسه ای داشتیم و دومین جلسه هم امروز برگزار می شود و بازیکنانی که در دهه 40 و 50 پرسپولیس را ساخته اند برای این بازی در اولویت قرار دارند. احترام به آنها همیشه واجب است و امروز قرار است علی پروین در جلسه ای در خصوص انتخاب نفرات با آنها صحبت کند.

وی مهمترین عامل این بازی را حفظ احترام و نگه داشتن حرمت پیشکسوتان دانست و ادامه داد: یکسری کارها هماهنگ شده و چند جلسه هم تیم پیشکسوتان پرسپولیس تا بازی روز پنجشنبه با همدیگر تمرین می کنند تا به هماهنگی لازم برسند.

استیلی همچنین خاطر نشان کرد: سازمان لیگ خصوصا آقای تاج و بهروان با آغوش باز برای برگزاری این دیدار از ما حمایت کرده و قطعا در این اوضاع که کشورمان در میان تحریم های بین المللی قرار گرفته ،حضور تیم بزرگ میلان در تهران اتفاق بزرگی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه استقبال خوبی از این دیدار صورت بگیرد، در مورد حضور علی کریمی در این بازی اظهار داشت: علی کریمی هنوز پشکسوت نشده ولی برای آشتی پرسپولیسی ها او را دعوت کرده ایم.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: آمدن آقای مایلی‌کهن، دایی و کریمی مسئله بسیار مهمی است که باید حرمت‌ها حفظ شود. فوتبال، ورزش و بعد فنی آن یک مسئله است و اخلاق هم چیز دیگری است. انشاءالله این افراد در کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانیم یک آشتی بزرگ انجام دهیم. یکسری پیشکسوتان برای ما مهم هستند و باید کاری کنیم که آنها کنار همدیگر قرار بگیرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)