با سید جلال حسینی، اولادی و انصاری فرد مذاکره کردیم

مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس، گفت: سپهر حيدري در ليست ما و جزو بازيكناني كه مي‌خواهيم نيست و باشگاه بايد در مورد او تصميم بگيرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت بازيكنان اين تيم در فصل بعد و جلسه‌اي كه پنجشنبه در باشگاه برگزار شد، گفت: پنجشنبه چند بازيكن ديگر به باشگاه آمدند و با آن‌ها صحبت كرديم، ‌البته اين جلسه، جلسه معارفه نبود، چرا كه تعداد بازيكنان كم بود و انشاءالله شنبه كه همه بازيكنان به ما اضافه مي‌شوند، با همه صحبت خواهيم كرد.

استيلي ادامه داد: فعلا تمام تمركزمان بر روي يارگيري است و اين كه تيم را كامل كنيم و كارمان را از شنبه شروع كنيم. البته در روزهاي هفتم و هشتم چند تن از بازيكنانمان براي حضور در اردوي تيم ملي از ما جدا مي‌شوند.

وي در پاسخ به اين سوال كه شنيده مي‌شود كه شما به مازيار زارع اعتقاد نداريد، گفت: خير. مازيار زارع بازيكن بسيار خوبي است كه 40 ـ 50 بازي ملي دارد و اعتقاد من اين است كه پتانسيل هاي او بيشتر از اينها است و اين را به خود او هم گفتم، ضمن اين كه مازيار با پرسپوليس يك سال ديگر قرارداد دارد.

 

حميد استيلي درباره وحيد هاشميان هم گفت: وحيد پسر خيلي خوبي است، اما بايد در كميته فني راجع به ماندن او صحبت كنيم، چرا كه من اعتقاد دارم، وقتي كار گروهي انجام مي‌دهيم بايد با هم تصميم بگيريم.

حميد استيلي درباره وضعيت سپهر حيدري گفت: سپهر در ليست ما نبوده است و باشگاه بايد درباره او تصميم بگيرد، من سپهر را دوست دارم و اصلا خودم او را به پرسپوليس آوردم. اما الان شرايطي در پرسپوليس وجود دارد كه ما در پست‌هاي مشخصي بازيكن مي‌خواهيم و همه اين موضوعات در كميته فني مورد توافق اعضا است.

سرمربي پرسپوليس درباره ماندن حسين عبدي در اين تيم هم گفت: هنوز صحبتي با هم نكرده ايم و چيزي مشخص نيست.

استيلي در پاسخ به اين سوال كه انصاري فرد عنوان كرده از پرسپوليس با او صحبت نكرده اند، گفت: خود كاشاني هم با انصاري فرد و هم با مهدي رحمتي صحبت كرده، ضمن اين كه ما سيد جلال حسيني و اولادي را هم مد نظر داريم. مذاكرات خوبي با انصاري‌فرد و اولادي داشته‌ايم كه نتايج آن طي روزهاي آينده مشخص مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)