مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های حسن‌زاده درباره محرومیت بازیکن مس کرمان جای شک و شبهه دارد.

 

حمید استیلی  در خصوص اظهارات حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حکم محرومیت قاسم دهنوی بازیکن تیم مس از بازی آینده اجرا می‌شود، عنوان کرد: اگر بازیکنی مشکل داشته نباید به میدان برود و باید محروم شود.

وی افزود: هیچ وقت قصد بی احترامی به کسی را ندارم اما یک هفته قبل اعلام شد دهنوی تا اطلاع ثانوی محروم است. ما نمی‌گوییم با حضور یک بازیکن حریف باخته‌ایم ولی در رسانه ملی اعلام کردند بازیکن مس کرمان محروم است و تا اطلاع ثانوی این حکم پا بر جا است اما روز بازی این بازیکن وارد زمین می‌شود. چرا یک هفته قبل حسن زاده این موضوع را اعلام نکرده بود؟ اگر این بازیکن محروم است پس نمی‌تواند بازی کند ولی حالا که می‌گویند بعد از بازی پرسپولیس باید اجرا می‌شده جای شبهه و شک دارد.

استیلی تصریح کرد: اگر قوانین شفاف باشد هیچ کس حرفی ندارد. اگر دهنوی را محروم و در رسانه ملی بارها اعلام نمی‌کردند ما برنامه‌ریزی می‌کردیم و برنامه‌هایمان را تغییر می‌دادیم. ما تک تک نفرات حریف را در هر بازی آنالیز می‌کنیم و تمام شرایط آنها را می‌سنجیم. روز بازی نمی‌شود همه تفکرات و آنالیز خود را انجام دهیم. امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود.

سرمربی پرسپولیس در جواب این سؤال که برخی از بازیکنان شما وقتی روی نیمکت می‌نشیند اعتراض می‌کنند اما در زمین حرفی برای گفتن ندارند گفت: ما در یک سری از پست‌ها دچار مشکل هستیم و بازیکن می‌خواهیم. مثلا هافبک دفاعی نداریم. به همین دلیل مجبور شدیم در بازی مقابل مس از شیری در این پست استفاده کنیم. یا بازیکنی مثل کریمی را در اختیار نداشتیم و حتی جایگاه اصلی دفاع‌های کناری ما دفاع میانی است.

وی افزود: در 2 بازی گذشته خیلی خوب بودیم باید این را یاد بگیریم که بازیکنان کناری‌ در هنگام حمله بیشتر کمک کنند. تیم ما تازه شکل گرفته بود اما متاسفانه با وقفه‌ای که افتاد کمی کار ما خراب شد. احتیاج به زمان داریم تا همه چیز جبران شود.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا در ابتدای فصل می‌گفتید همه بازیکنان مورد نظرتان جذب شده است، گفت: در ابتدای فصل در سمت چپ به دنبال ایران نژاد بودیم و دنبال دو بازیکن دیگر هم رفتیم که در پست تخصصی کناره‌ها بودند اما نتوانستیم با آنها به توافق برسیم. علیرضا محمد و حمید علی عسگری که بازیکنان کناری ما هستند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. متاسفانه در کناره‌ها دچار کمبود هستیم. ما به دنبال هافبک میانی نیز هستیم و به همین دلیل با کیانی وارد مذاکره شدیم و باید ببینیم آیا می‌شود ایشان را جذب کرد یا خیر.

وی در پاسخ به این سؤال که دایی اعلام کرده زودتر از شما به دنبال کیانی بوده است گفت: به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اگر با کیانی به توافق نرسیدیم به دنبال گزینه دیگری می‌رویم.

استیلی در خصوص بازی روز جمعه مقابل نفت تهران گفت: نفت تیم خوبی است اما ما در این هفته با حضور نوروزی که در آخرین دقایق نتوانست در دیدار برابر مس ما را همراهی کند و بازگشت مازیار زارع، آقازمانی و شرایط بهتر اولادی وضعیت بهتری داریم و به دنبال این هستیم تا با کامل شدن نفرات به 3 امتیاز برسیم. البته کار سختی است و باید به خوبی نفت را آنالیز کنیم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا حرکت سینوسی پرسپولیس تمام شدنی نیست تصریح کرد: این برمی‌گردد به نفراتی که داریم. یک سری از بازیکنان ما در بازی با مس  نبودند. ما دو هفته خوب بودیم اما به وقفه بدی خوردیم. بازیکن سالم به تیم ملی تحویل دادیم و آسیب دیده تحویل گرفتیم.

استیلی در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال تغییرات در پرسپولیس با توجه به گفته‌های رویانیان گفت: قرار است با ایشان جلسه‌ای داشته باشم. باید ببینیم پس از جلسه چه اتفاقی می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)