مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : چند محروم و مصدوم داریم اما فقط برای کسب پیروزی و سه امتیاز برابر مس به کرمان آمده ایم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، حمید استیلی در بدو ورود به کرمان در تماس با فوتبال برتر افزود: بازی سختی برابر مس کرمان خواهیم داشت چراکه چند بازیکن محروم و مصدوم داریم و باید گفت تنها مشکل ما در این بازی غایبان خواهد بود.

 

 

وی ادامه داد : مازیار زارع و سامان آقازمانی از این بازی محروم هستند و کریمی ، علی عسگر ، محمد و نوروزی هم مصدومان ما هستند.

 

استیلی افزود : بقیه بازیکان شرایط خوبی دارند و این هفته اردوی خوبی در کیش داشتیم و تمرینات منظمی را برگزار کردیم و تنها مشکل تیم ما مصدومان هستند. مس هفته گذشته بازی خوبی برابر سپاهان ارائه کرد و بازی هفته گذشته این تیم را آنالیز کرده ایم و امیدواریم فردا بتوانیم بازی قابل قبولی برابر این تیم ارائه دهیم.

 

وی در خصوص مس حریف فردای پرسپولیس گفت : تیم های تحت رهبری بلاژویچ همیشه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می دهند و مس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و ما هم با  آنالیزی که از این تیم انجام داده ایم با نتیجه ای جز پیروزی راضی نخواهیم شد و فقط برای کسب سه امتیاز به کرمان آمده ایم. امیدوارم ابتدا با لطف خدا و سپس با همت بازیکنان و حمایت تماشاگران بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم و دست پر به خانه بازگردیم.

 

استیلی در خصوص تغییرات مدیریتی پرسپولیس گفت : جا دارد بار دیگر از زحمات حبیب کاشانی تشکر کنم و سردار رویانیان نیز توانستند با پرداخت 20 تا 30 درصد قرارداد بازیکنان و پاداش های دو بازی روحیه خوبی به بازیکنان ما بدهند و گذشته از آن حضور مداوم آقایان پروین و پنجعلی و سایر اعضای هیئت مدیره در تمرینات تیم در مجموع به ما کمک می کند که بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)