پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان یک قرارداد داخلی و یک قرارداد در هیئت فوتبال دارند که اینها با هم یکسان نیستند.

حمید استیلی پس از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه سال گذشته رئیس آکادمی باشگاه بودم از من خواسته شد در این جلسه شرکت کنم. افرادی که امروز در این نشست حضور داشتند همه از بزرگانی هستند که از خودگذشتگی کردند و اینجا حضور دارند.

وی ادامه داد: جعفر کاشانی با سابقه درخشانی که دارد و با اینکه در وزارت خارجه به عنوان دیپلمات حضور داشت و همچنین بازیکن تیم ملی بود در کمیته فنی شرکت کرد. امیر عابدینی رئیس فدراسیون، استاندار و رئیس باشگاه پرسپولیس بود. حسین عبدی نیز از افرادی است که 4 سال کاپیتان پرسپولیس بود و یک مدرک مربیگری بسیار معتبر دارد.

استیلی تصریح کرد: قرار شد اعضای کمیته فنی اساسنامه موجود که شرح وظایف کمیته فنی را مشخص می‌کند مطالعه کنند تا در جلسه آینده به اتفاق رحیمی سایر کارها را انجام دهیم. همه این افراد برای خدمت به پرسپولیس آمده‌اند و از خودگذشتگی کردند. مسائل فنی و مسائل فرهنگی به خصوص فرهنگی که مدنظر کاشانی بود در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت تا بتوانیم در رده‌های مختلف تیم‌های باشگاه را به شرایط خوبی برسانیم.

سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس اضافه کرد: یک سال زمان کمی است که انتظار داشته باشیم در این مدت کار بازیکن‌سازی و تولید بازیکن نتیجه بدهد اما در تلاشیم این کار را آغاز کنیم.

استیلی با تایید صحبت‌های عابدینی مبنی بر اینکه در آیین‌نامه محدودیت‌هایی وجود دارد، گفت: این آیین‌نامه را به اعضای کمیته دادیم تا بررسی کنند و اگر جایی مشکل دارد آن را مورد بحث قرار دهیم و بتوانیم در یک فضای تعاملی به نتیجه برسیم.

وی در مورد اینکه آیا برای حضور ذوالفقارنسب در کمیته فنی بحث شد یا خیر، گفت: امروز در این زمینه صحبتی نشد. بیشتر بحث‌های ما روی مسائل پایه و آکادمی بود و در نهایت نتیجه این شد که زودتر اساسنامه تصویب و در جلسه با مدیرعامل هیئت مدیره کارها پیگیری شود.

سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس در مورد زمان جلسات کمیته فنی عنوان کرد: قرار شد این جلسه‌ها به طور هفتگی در روزهای یکشنبه برگزار شود اما اگر بحث اضطراری وجود داشته باشد خود اعضای کمیته فنی زمانی را مشخص می‌کنند.

استیلی در مورد  رضا حقیقی و حضورش در باشگاه گفت: او به دلیل قراردادش به باشگاه آمده بود، از پولی که بین بازیکنان تقسیم شده بود چیزی به حقیقی نرسیده بود و در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و منوط بر این شد که دوشنبه بخشی از مشکلات او برطرف شود. مسئله‌ای که در این میان وجود دارد این است که برخی بازیکنان یک قرارداد داخلی و یک قرارداد در هیئت فوتبال دارند که اینها با هم یکسان نیستند و وزارت ورزش تاکید دارد که قراردادهای هیئت فوتبال مورد تایید است.

وی در مورد کادرفنی تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: هنوز مربیان این تیم‌ها انتخاب نشده‌اند، انشاءالله هر چه زودتر این کار انجام می‌شود. با توجه به اینکه سال گذشته خودم در این زمینه کار کردم معتقدم برای این بخش حداقل 2-3 زمین می‌خواهیم و همچنین مدارسی که بتوانیم نخبگان را از آنها پیدا کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)