مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به شعارها ی هواداران عادت کرده‌ام. آنها به من لطف دارند.

حمید استیلی پس از شکست پرسپولیس مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: نیمه اول یک بازی پایاپای را شاهد بودیم. در این نیمه موقعیت‌هایی داشتیم که از دست رفت. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و توپ و زمین را در اختیار گرفتیم. حریف به دنبال ضد حمله بود و چند ضد حمله خوب هم انجام داد.

وی ادامه داد: چند بار تغییر تاکتیک و تغییر سیستم دادیم اما مشکل اصلی ما ارسال‌های بد و ضربات ایستگاهی بود که بد زده شد. از هیچ کدام از ضربات ایستگاهی و کرنر‌ها استفاده نکردیم زیرا نفری که این ضربات را می‌زد ارسال خوبی نداشت.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مشکل بعدی ما این بود که 6 بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. این در حالی است که اعلام می‌شود قاسم دهنوی در مس محروم است اما به یکباره به او اجازه بازی می‌دهند و می‌گویند از بازی بعدی محروم است. در هر حال ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. حریف 11 نفره دفاع می‌کرد و ما هر چه توپ ارسال کردیم آنها دفع کردند. امروز روز خود مدافعان و دروازه بان مس بود.

استیلی در مورد هواداران پرسپولیس علیه خود گفت: به این شعارها عادت کرده‌ام. آنها به من لطف دارند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه راهکاری درباره بازی دفاعی مس اندیشید گفت: راهکار ما ارسال ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور بود که ما همه این کارها را انجام دادیم. حتی دو مدافع خود را بیرون کشیدم و با روش 3- 4-3- بازی کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. نفرات ما محدود هستند. من امروز 3 بازیکن مصدوم و 3 بازیکن محروم داشتم و مجبور بودم 2 و 3 بازیکن جوان را به میدان بفرستم.

استیلی افزود: علی کریمی، مازیار زارع، سامان آقازمانی، علیرضا محمد، حمید علی عسگر بازیکنانی بودند که در اختیار نداشتیم. هادی نوروزی نیز تازه از بند مصدومیت رها شده بود، با این حال من هر کاری از دست برآمد کردم اما روی یک موقعیتی که 20 درصد هم نبود مس کرمان به گل رسید.

وی در مورد محمد نوری گفت: در نیمه اول از او در پشت مهاجمان استفاده کردم و در نیمه دوم به عنوان هافبک دفاعی، اما او نیاز به مکمل‌های دارد که در کنارش باشند. نوری زحمت خود را کشید ولی به هر حال بازیکن بزرگ موقعی که تیم به مشکل می‌خورد باید آن را جمع کند.

استیلی در مورد اینکه سپهر حیدری پیش از این بازی علیه او مصاحبه کرده بود گفت: من اختلافی با او ندارم. در ورزش، قهرمانی‌ها می‌رود اما اخلاق است که می‌ماند، باید حرمت‌ها را حفظ کنیم. سپهر حیدری را من به پرسپولیس آوردم. او بازیکن خوبی است اما به خاطر سلیقه‌ای که بود در این فصل از او استفاده نکردم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شکست را به گردن غیبت بازیکنانش می‌اندازد، گفت: این گونه نیست. باخت گردن من است اما یکی از دلایل این شکست غیبت 6 بازیکن بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)