مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: پروین بزرگ ما است و مثل قبل از او مشاوره می‌گیرم.

 

حمید استیلی درخصوص جلسه امروزش با بازیکنان اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و حرف‌های زیادی که برای کمک به پرسپولیس بود را زدیم. در کنارش بازی با مس کرمان را مورد آنالیز قرار دادیم و برخی نکات را به بازیکنان گوشزد کردیم.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس موفق شود. از اینکه پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده خوشحالم و قطعا بودن ایشان و پنجعلی و تلاش‌های رویانیان و سردار زارع به موفقیت پرسپولیس کمک می‌کند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که اگر پروین در کار شما دخالت کند، ناراحت نمی‌شوید گفت: قبل از این هم از پروین مشاوره می‌گرفتم. من مشاوره را دوست دارم. پروین بزرگ ماست و من خوشحال می‌شوم که استادم به من نکاتی را یادآوری کند. ما می‌خواهیم پرسپولیس موفق شود و به دنبال موفقیت یک فرد نیستیم. باور کنید تمام غصه من ناراحتی هواداران است که بغض عجیبی در گلویم شده است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امسال بدشانس بودیم و شرایط سختی را تحمل کردیم. از اولین بازی بزرگترین مشکل ما مشکل روحی و روانی است. این مشکل با یک یا دو سه بازی حل نمی‌شود و زمان می‌برد. امیدوارم این وقت به پرسپولیس داده شود چون معتقدم این تیم پتانسیل موفقیت و نتیجه‌گیری را دارد.

وی تاکید کرد: به شایعات توجهی نمی‌کنم و به تک تک هواداران پرسپولیس قول می‌دهم هر چه در توان دارم می‌گذارم. من شرمنده هواداران هستم اما می‌ایستم و می‌جنگم تا پرسپولیس به موفقیت برسد. سال سختی در پیش داریم. من مبارزه می‌کنم و امیدوارم دست به دست هم بستری آماده کنیم تا پرسپولیس با نتایج خوب به بالای جدول بیاید.

وی افزود: خوشحال هستم که اعضای باشگاه و علی پروین از من حمایت کردند. این موضوع وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند. انشاءالله تا بازی با نفت تمرینات خوبی انجام خواهیم داد و بازیکنان ما مثل علی کریمی و خیلی‌های دیگر که مصدوم و محروم هستند، به جمع ما اضافه خواهند شد تا به سه امتیاز بازی برسیم. جا دارد باز هم از تک تک هواداران پرسپولیس که با نتیجه مقابل مس شرمنده آنها شدیم عذرخواهی کنم و امیدوارم آنها با حمایت خود به ما فرصت بدهند تا به نتایج خوب برسیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)