پرسپولیس نیوز :سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که این باشگاه نباید با مهدی طارمی مثل رامین رضاییان برخورد کند.

حمید استیلی  درخصوص قطعی شدن ماندن طارمی در پرسپولیس گفت: به هر حال طارمی همه چیز را سبک و سنگین کرد و در نهایت تصمیم گرفت که یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند. او در ادامه می‌تواند با درخشش در رده باشگاهی و ملی با شرایط خوبی به جام جهانی برود و اگر عملکرد خوبی داشته باشد با قیمت و موقعیت بیشتری ترانسفر شود. به نظر من باشگاه پرسپولیس باید از ماندن طارمی استقبال کند، به هر حال نباید فراموش کرد که او دو سال برای پرسپولیس و برانکو زحمت کشید و نقش مهمی در این تیم داشت.

وی درخصوص شایعات اخیر مبنی بر اینکه شاید برانکو ایوانکوویچ سختگیری‌های خاصی را برای طارمی در نظر بگیرد، تأکید کرد: من معتقدم پرسپولیس نباید درمورد طارمی رفتار غیرحرفه‌ای داشته باشد و گفتم که او برای این تیم و برانکو زحمت کشید. نباید دو فصل اخیر نادیده گرفته شود و نباید مثل رضاییان با طارمی برخورد کنند. به هر حال او در یک مقطع تصمیم به جدایی گرفت، ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و از طرفی باشگاه هم حق داشت که از سرمایه‌اش استفاده کند. نباید فراموش کرد که طارمی همیشه با تمام توانش برای پرسپولیس زحمت می‌کشد.

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص اینکه در فصل جدید کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند، گفت: قطعا پرسپولیس و استقلال به‌دلیل شرایط اقتصادی مناسب مدعیان اصلی هستند و این دو تیم بهترین بازیکنان را جذب کردند. بعد از استقلال و پرسپولیس هم دو تیم اصفهانی می‌توانند جزو مدعیان قرار بگیرند.

استیلی درخصوص چالش‌های اخیر میان کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال گفت: حرف زدن در این مورد فایده ندارد. ما در ورزش خودمان مشکل مدیریتی داریم که با چنین چالش‌هایی مواجه می‌شویم. اگر هر فردی جایگاه خودش را بداند هیچ‌وقت این مشکلات ایجاد نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)