مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: جبران نتایج ضعیف گذشته در اولویت کار ما قرار دارد.

حمید استیلی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه جامگان خراسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و بر همین اساس برای اینکه بازیکنان هماهنگ شوند و بتوانیم موفقیت های در شأن پرسپولیس بدست آوریم نیازمند زمان هستیم.

وی تصریح کرد: به همین خاطر پس از کسب سه امتیاز مقابل نفت برای پرپایی اردویی سه روزه به مشهد آمدیم تا هم سطح فنی تیم را ارتقا بدهیم و هم اینکه بازیکنان تجدید قوای روحی کرده باشند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: به اعتقاد من مصاف با سیاه جامگان، یک بازی تدارکاتی خوب برای پرسپولیس بود و توانستیم برخی تاکتیک های تیم را در این بازی پیاده سازی کنیم.

استیلی با بیان اینکه خداداد عزیزی تیم خوبی را جمع کرده است، گفت: تا آنجاییکه من از حریف مان اطلاع داشتم، این تیم به تازگی شکل گرفته و مدت زیادی نیست که تمرینات خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با این وجود اما باید بگویم که سیاه جامگان در مقابل ما بسیار خوب ظاهر شد و با شرایطی که فوتبال مشهد دارد حیف است که نماینده ای از این شهر در لیگ برتر نیست.

استیلی در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر چه شرایطی خواهد داشت، گفت: تیم ما روز به روز شرایط بهتری را پیدا می کند اما در این خصوص باید اشاره داشته باشم که اولویت اولیه ما جبران نتایج ضعیف گذشته و افزایش میزان آمادگی بازیکنان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات مطلوبی را در این چند روز دنبال کردیم و براین اساس برای کسب موفقیت در رقابتهای لیگ برتر آمادگی مناسبی را نیز بدست آورده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)