مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت علی کریمی مرا نگران کرده و هرگز دوست ندارم در قبال او ریسک کنم.

 

حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از دیدار فردا مقابل مس کرمان اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که انجام دادیم از وضعیت بازیکنانم راضی هستم اما متاسفانه چند بازیکن خوب خود را بنا به دلایل مختلف در اختیار نداریم.

وی افزود: علی کریمی در تیم ملی مصدوم شد و من دوست ندارم هرگز در قبال او ریسک کنم. کریمی را برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارم و باید روی او حساب ویژه‌‌ای باز کنم.

استیلی تاکید کرد: دوست دارم کریمی در همه بازی‌ها در اختیار پرسپولیس باشد نه فقط در یک بازی به همین دلیل اگر مطمئن شوم که مصدومیت این بازیکن کاملا برطرف شده از او استفاده خواهم کرد در غیر این صورت به وی استراحت می‌دهم.

وی در خصوص تیم مس کرمان گفت: مس را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. کرمانی‌ها پس از برد مقابل سپاهان از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستند و مطمئنم برای گرفتن امتیاز به دیدار ما می‌آیند اما ما هم می‌خواهیم از 3 بازی خود 9 امتیاز لازم را جمع کنیم تا به بالای جدول برسیم. با وجودی که دستم کمی بسته است اما معتقدم باید با نداشتن بازیکنان مصدوم و محروم بسازیم و با قدرت مقابل مس قرار گیریم. افکار بلاژویچ را تا حدودی می‌شناسم.

استیلی از مصدومیت علیرضا حقیقی خبر داد و گفت: متاسفانه روز پنج شنبه علیرضا حقیقی نیز به جمع اولادی محمد، علی عسگری پیوست و دچار مصدومیت شد. باید ببینیم وضعیت این بازیکن پس از تمرین امروز چه خواهد شد و تکلیف او را مشخص کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: قبول دارم مصدومیت جزئی از فوتبال است. من به بازیکنانی که قرار است وارد زمین شوند اعتقاد دارم و فقط امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر برخی بازیکنانم همانند اولادی بردارد. مهرداد بسیار ناراحت است. او تشنه بازی کردن است اما متاسفانه نمی‌دانم چرا پشت سر هم بدشانسی می‌آورد.

وی در پایان در خصوص وضعیت هادی نوروزی گفت: نوروزی قرار است پس از تمرین امروز تست شود. در این خصوص این بازیکن عجله نمی‌کنیم اما باید بدانیم در برخی از پست‌ها با نداشتن مصدومان و محرومان شاید دچار مشکلاتی شویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)