مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیم ملی مقابل بحرین گفت: در این بازی صحنه هایی دیدم که از آن لذت بردم.

 

حمید استیلی پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: ابتدا باید پیروزی تیم ملی را به همه مردم تبریک بگویم. زدن 6 گل به بحرین خیلی خوب بود و به تک تک بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. خدا را شکر تیم ملی شکل خودش را گرفته است.

انشاءالله این بازی‌ها ادامه پیدا کند و خود را در جام جهانی 2014 ببینیم.

استیلی ادامه داد: بازی خوب تیم ملی از یک سو به لیگ قوی که در آن حضور داریم، ارتباط پیدا می‌کند و یک سوی آن به قابلیت‌های کی‌روش. وی در این فرصت کم، خوب توانسته فوتبال ما را ارزیابی کند و صحنه‌هایی در بازی دیروز دیدم که از آن لذت بردم.

استیلی خاطرنشان کرد: کی‌روش برای تیم ملی قطعا موثر است و در آینده خیلی از کاستی‌ها را جبران می‌کند. او برنامه دارد و فوتبال ما وقتی با برنامه باشد حرف‌های زیادی برای گرفتن دارد. در بازی دیروز یک تیم ما در زمین داشتیم و یک تیم هم روی نیمکت و این نشان می‌دهد پشتوانه ما قوی است.

استیلی در ادامه در خصوص بازی شنبه آینده پرسپولیس با مس گفت: با تیم پر مهره‌ای بازی داریم. بلاژویچ مربی باتجربه‌ای‌ است و کارش را بلد است. او استاد من است ولی امیدوارم بتوانم در مقابل او با یک بازی خوب به 3 امتیاز برسم. از تفکرات بلاژویچ تا حدودی با خبر هستم.

وی افزود: امروز اولین روزی بود که ملی پوشان ما در کنارمان بودند. متاسفانه در بازی بعدی مازیار زارع را در اختیار نداریم و من کمی نگران وضعیت علی کریمی هستم اما کاظمیان، رضایی و حقیقی را در بهترین شرایط تحویل گرفتم. انشاءالله در 2 جلسه‌ای که تمرین داریم کریمی بهبود پیدا کند تا بتوانیم از و در دیدار مس استفاده کنیم.

استیلی در خصوص غیبت سومدیک و ممدوتال در تمرینات گفت: سومدیک مشکل پاسپورتی دارد و با هماهنگی با من به زودی به ایران می‌آید اما ممدوتال در اختیار باشگاه است و هر تصمیمی برای او بگیرند باید قبول کند. چون یک جلسه غیبت غیر موجه داشته است.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره وضعیت کاظمیان گفت: او امروز در جمع عذرخواهی و با من هم صحبت کرد. مشکلی دراین باره وجود ندارد. من همیشه به آماده‌ترین ها بازی می‌دهم و کاظمیان هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)