مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هوادارن به ما فرصت بدهند، فوتبال اين‌طور نيست كه بتوانيم در سه روز نتيجه بگيريم.

 

حميداستيلي پس از شكست خانگي دو بر يك مقابل شهرداري تبريز در نشست خبري اظهار داشت: در ابتدا بايد از هواداران عذرخواهي كنم. در اين بازي شرمنده آنها شديم. با اينكه بازي نسبتا خوبي را برگزار كرديم اما نتيجه به ضررمان بود.

 

وي ادامه داد: تا دقيقه 42 تنها يك فرصت به حريف داديم، اما بازي كردن با جوي كه نيمه دوم داشت خيلي سخت بود. قبول دارم كه در نيمه دوم بد بازي كرديم و تنها حرفي كه مي‌توانم بزنم اين است كه از هواداران عذرخواهي مي‌كنم.

وي در مورد تعويض‌هاي اين تيم گفت: قطعا ما هم اشتباهاتي داريم و روي هم رفته روز خوبي را نداشتيم و در آينده بايد اشتباهاتمان را جبران كنيم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه چرا ملي‌پوشان شما عملكرد ضعيفي داشتند و آيا دست‌هايي پشت پرده است گفت: اصلا چنين حرف‌هايي وجود ندارد. بازيكنانم همه خوب هستند و اين باخت را خودم به گردن مي‌گيرم.

سرمربي پرسپوليس در جواب اين پرسش كه آيا نام دايي بيش از همه چيز شما را اذيت مي‌كند يا خير و فكر مي‌كنيد تا كجا اين شعارها ادامه داشته باشد گفت: واقعا نمي‌دانم تا چه زماني اين شعارها ادامه خواهد داشت. ما تمام تمركزمان را بايد روي تيم بگذاريم. البته مسائل روحي و رواني هم قطعا تأثيرگذار است. در اين بازي همه چيز در دست ما بود؛ اما روي اشتباهات فردي دو گل را دريافت كرديم.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه شما گفته بوديد كه هواداران بايد 5 هفته به ما فرصت بدهند عنوان كرد: من نگفته بودم كه به ما فرصت بدهند بلكه اعلام كردم كه تيم ما از هفته پنجم به بعد شكل واقعي خود را پيدا مي‌كند. البته باز هم آنها حق دارند چون ما در زمين خود و در حضور 60 هزار هوادار بازي را واگذار كرديم.

استيلي با اشاره به تغييراتي كه در اين تيم وجود داشت گفت: ببينيد امروز يازدهمين روزي است كه ما به طور كامل در كنار هم جمع هستيم. هر بازي نياز به تغيير دارد و ما به زمان احتياج داريم. برخي مسائل روحي و برخي فني هستند و در نيمه دوم جو كاملا به ضرر ما شد. اگر هواداران صبور باشند، قول مي‌دهم در آينده نتايج بهتري خواهيم گرفت.

وي در مورد شعارهايي كه عليه سرپرست باشگاه و كادر فني داده شد عنوان كرد: 100 درصد اين شعارها در كار ما تأثيرگذار است. هوادار واقعي كسي است كه در سختي‌ها كنار ما باشد و من از شنیدن این شعارها متاسفم. فوتبال اين طور نيست كه بتوانيم در سه روز نتيجه بگيريم.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا تماشاگران به نحوه انتخاب كادر فني اعتراض مي‌كنند يا خير گفت: هواداران تيم نگران نباشند و به ما فرصت بدهند. قول مي‌دهم كه در بازي‌‌هاي آينده جبران كنيم. من هم در دوران بازيگري و هم مربي‌گري‌ام به هواداران احترام گذاشته‌ام و به آنها حق مي‌دهم.

 

استیلی ادامه داد: من فقط سرم به مسائل فنی گرم است و علاقه ای ندارم درباره حاشیه ها چیزی بگویم. با این وجود فکر نکنم آنچه اتفاق می افتد همه اش فنی باشد. می خواهم سامان آقازمانی را به زمین بفرستم که او فحش می خورد و در عوض بازیکن دیگری که جمعیت دوست دارند ، تشویق می شود. این اتفاق خوشایندی نیست. باز هم برای اینکه باختیم از طرفداران عذرخواهی می کنم اما بازی کردن در این فشار ، خیلی سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)