پرسپولیس نیوز : حمید استیلی می‌گوید هیات مدیره کسب حداقل یک جام در فصل آینده را برای پرسپولیس هدفگذاری کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان این که هیات مدیره جدید به دنبال جلب نظر هواداران این تیم است، اظهار کرد: در چند سال گذشته هواداران ما استقبال خوبی از بازی‌های لیگ به عمل نیاوردند و می‌خواهیم کاری کنیم که اعتماد هواداران را جلب کنیم. هر چقدر بیشتر با آنها صاف و صادق باشیم آنها بیشتر به ما اعتماد می‌کنند. قصد داریم برای فصل بعد کادر فنی و اکثر بازیکنان را حفظ کنیم تا به آرامشی که مدنظر هیات مدیره و هواداران است، دست پیدا کنیم.

استیلی درباره خصوصی شدن پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان برای این موضوع تلاش می‌کند و امسال این کار را شروع کرده است. هر چند یک سال زمان کوتاهی است و سخت بتوان کارها را در این مدت کم انجام داد اما عملکرد هیات مدیره در طول یک سال نشان می‌دهد که مسائل اقتصادی و همین طور درآمدزایی چگونه حل خواهد شد. هدف هیات مدیره در وهله اول این است که بدهی جدیدی برای باشگاه ایجاد نشود و دوم این که بتوانیم حداقل 30 تا 50 درصد از بدهی‌های گذشته باشگاه را در این فصل پرداخت کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنان برای فصل بعد گفت: وزارت ورزش و جوانان نه تنها به پرسپولیس که به تمام تیم‌ها ابلاغ کرده که رقم‌های پرداختی به بازیکنان پایین بیاید. در برنامه «90» هم مردم به کاهش ارقام قراردادها رای داده‌اند. در این شرایط بازیکنان هم مقصر نیستند. 90 درصد از باشگاه‌های ما بدهی دارند و وقتی بازیکنی به پولش نرسد علیه مدیر مصاحبه می‌کند که این مسائل باعث بی‌اخلاقی می‌شود.

استیلی در توضیح اهداف دیگر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه داریم که حداقل یک جام داخلی را در فصل آینده به دست بیاوریم و روی تیم‌های پایه کار کنیم تا بازیکنان جوان و مستعد را به تیم بزرگسالان بیاوریم. همچنین ساختار اداری باشگاه را درست کنیم. می‌خواهیم جایگاه پیشکسوتان را در تیم بالا ببریم. یک اتاق فکر تشکیل می‌دهیم متشکل از بازیکنان بزرگ، مدیران قبلی و کارشناسان علمی و دانشگاهی. همچنین نقل و انتقالات را نظام‌مند می‌کنیم. ضمن این که مهم‌ترین دغدغه‌ ما این است که پرسپولیس یک ورزشگاه اختصاصی داشته باشد تا بتواند درآمدهای خود را از دل همین ورزشگاه به دست بیاورد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره علت غیبت پروین در هیات مدیره جدید گفت: در همه صحبت‌هایی که با خادم داشتیم اسم پروین اول از همه مطرح می‌شد. من قبلا هم گفتم که نمی‌شود پروین را از پرسپولیس جدا کرد اما خادم گفت که پروین خودش حضور در هیات مدیره را قبول نکرد و حتی تا روز آخر اسم او در فهرست وجود داشت.

استیلی با اشاره به حمایت قالیباف از پرسپولیس و استقلال گفت: شهردار تهران از کمک به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس استقبال کرد و گفت از طرف شهرداری هر کاری که از دستمان بر بیاید برای این تیم‌ها انجام می‌دهیم. هیات مدیره ما هم هیچکدام سیاسی نیستند و همه آمده‌اند که مسائل اقتصادی پرسپولیس را رفع کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)