پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حالی که وزارتخانه با شخص پروین موافق بود نمی‌دانم چرا او به هیأت مدیره نیامد.

حمید استیلی پس از پایان جلسه امروز هیأت مدیره پرسپولیس که در وزارت ورزش برگزار شد، گفت‌: در جلسه امروز مقرر شد همه در یک راستا حرکت کنیم. در واقع هدف این است که پرسپولیس بزرگ باشد و بتواند به جایگاه واقعی‌اش برسد. ضمن اینکه در جلسه امروز مدیرعامل، دبیر، نایب‌رئیس و سخنگوی هیأت رئیسه پرسپولیس مشخص شدند.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار شد وضعیت بدهی و قرارداد بازیکنان مورد بررسی قرار گرفته تا کادر فنی هر چه زودتر تیم را بسته و کارش را آغاز کند چرا که سال آینده به خاطر حضور پرسپولیس در آسیا سال سختی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و ما باید در زمان کوتاهی بتوانیم ساختار تشکیلاتی و اصلی باشگاه را درست کنیم.

استیلی تأکید کرد: اولین موردی که برایمان اهمیت دارد هواداران هستند و باید به خاطر آنها پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرار است قرارداد بازیکنان پرسپولیس کم شود، گفت: سیاست وزارتخانه تعدیل قرارداد بازیکنان است و ما امروز جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا در مورد وضعیت بازیکنان و همچنین کادر فنی برای سال آینده به صحبت و بررسی بپردازیم.

وی در مورد وضعیت دایی گفت: سرمربی پرسپولیس در فصل گذشته خیلی زحمت کشید و توانست این تیم را نایب‌قهرمان کند اما وضعیت دایی برای فصل آینده در جلسه عصر امروز مشخص می‌شود. با این حال در جلسه امروز در خصوص شخص خاصی برای سرمربیگری صحبت نشد.

استیلی در مورد اینکه چرا نام رحیمی زودتر از انتخاب اعضای هیأت مدیره، برای مدیرعاملی مطرح شده بود، گفت: مطمئن باشید هیأت مدیره توصیه‌پذیر نیست و ما خودمان رحیمی را انتخاب کردیم. در این جلسه قرار شد رحیمی که اتفاقا مدیر خوبی بوده و سابقه خیلی خوبی هم دارد و از مدیران مطرح کشور هم است به عنوان مدیر عامل پرسپولیس انتخاب شود. البته چند اسم دیگر هم مطرح بودند.

استیلی همچنین از حضور رحیمی و طاهری در هیأت مدیره پرسپولیس خبر داد.

وی در مورد اسپانسر پرسپولیس یادآور شد: این اسپانسر اسم و برند خاصی نیست و فعلا آمده است تا کارهای اقتصادی انجام دهد و سرمایه‌گذاری‌هایی بکند. ضمن اینکه رقم خوبی را مشخص کرده که باعث می‌شود شرایط پرسپولیس خوب شود.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: در واقع اسپانسر نداریم بلکه شخصی آمده و تصمیم دارد با استفاده از برند باشگاه پرسپولیس درآمدزایی کند. فکر می‌کنم وی فداکاری کرده است چرا که کار سختی در پیش دارد و باید از وی تشکر کنم.

استیلی ادامه داد: وی از افرادی بود که دوست داشت به ورزش خدمت کند و من در صحبت‌هایی که با وی داشتم گفتم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مکان مناسبی برای خدمت به ورزش هستند که پس از چند جلسه‌ای که با آقای خادم برگزار کردیم قرار شد ایشان به باشگاه پرسپولیس کمک کند.

استیلی در خصوص عدم حضور پروین در هیأت مدیره گفت: ‌پروین نماد و اسطوره پرسپولیس است اما یکسری مشکلات داشت که نتوانست بیاید. با این حال وزارتخانه خیلی موافق پروین بود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود چند تن از نفرات هیأت مدیره با پیشنهاد استیلی معرفی شده‌‌اند، گفت: ‌کسی نیستم که بخواهم در این مورد پیشنهاد بدهم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه در حالی که دایی مخالف تشکیل کمیته فنی است اما شما قصد تشکیل این کمیته را دارید، تأکید کرد: برای فوتبال خوب احتیاج به کمیته فنی قوی داریم تا این کمیته هم به تیم‌های پایه‌ای کمک کند و هم به تیم اصلی ضمن اینکه این کمیته هیچ حاشیه‌ای را ایجاد نخواهد کرد و فقط قصدش کمک به تیم‌های مختلف پرسپولیس است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر کاری از دستم بربیاید برای سربلندی پرسپولیس انجام خواهم داد. اعضای هیأت مدیره افراد قدرتمندی هستند و امیدوارم من هم نماینده خوبی برای فوتبال‌ دوستان پرسپولیس باشم و با حفظ اتحاد و همدلی که هیأت مدیره تأکید زیادی بر آن داشت بتوانیم پیشرفت کنیم.

استیلی ادامه داد: شعار و هدف ما اخلاق‌مداری، هوادارمحوری و افتخارآفرینی برای پرسپولیس است که در این بین اخلاق‌مداری اهمیت بیشتری نسبت به دو مورد دیگر دارد. امیدوارم در زمان کوتاهی که داریم بتوانیم به اهداف خود برسیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این فرد آقای پوستی است یا خیر، تصریح کرد: پوستی نیست اما شاید او هم به این گروه کمک کند. چند گروه هستند که با هم کار می‌کنند و پوستی هم یکی از آن گروه‌هاست.

استیلی در خصوص کادر فنی و احتمال ادامه همکاری با علی دایی خاطر نشان کرد: باید از زحمات کادر فنی تشکر کنم که توانستند سهمیه آسیا کسب کنند. همچنین از نفرات قبلی هیأت مدیره هم که بسیار زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. اولین اقدام ما در مورد بدهی‌ بازیکنان است و می‌خواهیم هر چه زودتر این موضوع را به نتیجه برسانیم. دایی زحمت زیادی در پرسپولیس کشیده و قرارداد هم دارد که با این شرایط احتمال دارد به کارش در رأس کادر فنی ادامه دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)