پرسپولیس نیوز : رئيس آكادمي باشگاه فرهنگي و ورزشي پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس بعد از انقلاب به دنبال پرورش بازيكنان پايه و با استعداد بود كه با آمدن رويانيان برنامه هاي زيادي در اين باشگاه صورت گرفت و ما به دنبال پياده كردن اين برنامه ها هستيم.

حميد استيلي صبح چهارشنبه در ميان هواداران اين باشگاه در جشن سرخ در گرگان افزود: اين امكان وجود دارد كه افرادي كه در اين مدارس هستند به تيم هاي ديگر انتقال پيدا كنند و با برنامه ريزي ها و نظارت هايي كه به وجود آمده است سعي داريم تا اين استعدادها و توانمندسازي ها را به توانمندي برسانيم.
 
وي ابراز داشت: كارهاي خوبي در اين باشگاه صورت گرفته و قرار است تا مربيان مدارس به كلاس هاي  تخصصي فرستاده شوند و از اين طريق برنامه هاي خود را براي بچه ها در مدارس پياده كنند و بزودي پنج مربي ما به برزيل اعزام مي شوند و همچنين تيم پايه ما هم به زودي بر تورنومونت برزيل خواهد رفت.
 
استيلي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس در تمام جهان بيشترين هوادار را به خود اختصاص داده است و ما از بابت اين نعمت بايد خدا را شاكر باشيم و بخاطر اين هوادارن رشد باشگاه را بيش از پيش مد نظر داشته باشيم.
 
استيلي بيان داشت: اميدواريم اين برنامه ها تداوم داشته باشد و بخصوص به بحث اخلاق در بين اين بچه ها توجه زيادي شود چرا كه سعی ما بايد بر اين باشد تا درآينده بازيكناني با اخلاق را تحويل جامعه دهيم.
 
بزودي انقلابي بزرگ در باشگاه پرسپوليس رخ خواهد گرفت
 
قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: با خودگردان شدن باشگاه پرسپوليس و برنامه هايي كه در نظر گرفته شده است به زودي تغييرات شگرفي در اين تيم صورت مي گيرد.
 
بهروز منتقمي افزود: خانواده هايي كه فرزندان خود را به باشگاه هاي پرسپوليس مي فرستند تا زماني  كه اين باشگاه خودگردان شود اين مشاركت ها و حمايت ها را داشته باشند تا بتوانيم استعداد فرزندانشان را شكوفا كرده و به سرمايه هايي در جامعه فوتبال تبديل كنيم.
 
وي ابراز داشت: امسال از نظر قانون باشگاه پرسپوليس به صورت خصوصي تبديل مي شود كه مكانيسم واگذاري اين باشكاه هم به مردم، بانك ها، شركت ها و بخصوص پيشكسوتان كه متعلق به اين باشگاه بوده نحوه سهم بري هر كدام اعلام مي شود.
 
منتقمي ادامه داد: تاکنون جلسات متعددي در ارتباط با قيمت گذاري، موضوعات حقوقي و نحوه واگذاري و طراز مالي اين باشكاه با سازمان هاي خصوصي برگزار شده است به طوري كه همه مردم بتوانند در اين باشگاه مشاركت داشته باشند .
 
افتتاح کانون هواداران
 
قائم مقام باشگاه پرسپوليس از افتتاح كانون هواداران خبر داد و اظهار داشت: به زودي شركت اختصاصي هواداران نيز افتتاح مي شود كه مي تواند قوت قلبي براي بازيكنان،پيشكسوتان و  مسئولين باشگاه باشد.
 
وي در ارتباط با مدارس فوتبال در سطح كشور گفت: در حال حاضر بيش از 13 هزار نفر در مدارس فوتبال مشغول به تمرين هستند كه اين مدارس زير نظر 67 نمايندگي و در بيش از 120 نمايندگي ما در سراسر كشور مشغول هستند.
 
منتقمي ادامه داد: برنامه هاي زيادي براي اين مدارس ترتيب داده ايم كه هم اكنون با بازديد از تمامي مدارس سطح كشور كارها و برنامه ريزي هاي خود را پي ريزي كنيم و البته مدارس هم بايد بتوانند در جذب اسپانسر به ما كمك كنند و برنامه هاي ما را دنبال كنند چرا كه مدارس فوتبال ما قلب باشگاه پرسپوليس محسوب مي شوند.
 
وي اضافه كرد: آكادمي فوتبال به كمك بزرگان تيم پرسپوليس هنرآموزان جوان و نوجوان را شناسايي و به تيم هاي پايه و ديگر تيم معرفي مي كنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)