پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: حالا که با آبروی من بازی شده از طریق مجامع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

حمید استیلی  در خصوص شایعه بازداشتش که امروز در چند رسانه مطرح شده بود، گفت: من در حال حاضر در دبی هستم و بازداشت نشده‌ام و یک ساعت پیش این خبر را شنیدم. من فردا به ایران می‌آیم و حتما از مراجع قانونی پیگیر این شایعه‌سازی می‌شوم. من در مدتی که در پرسپولیس بودم حتی یک ریال هم از این تیم نگرفتم چرا که خودم را همیشه مدیون پرسپولیس می‌دانم.

وی ادامه داد: من از تیم‌های زیادی پیشنهاد داشتم اما در پرسپولیس باقی ماندم. من هیچگاه اهل شکایت نبودم اما حالا که می‌بینم به این راحتی با آبروی افراد بازی می‌کنند این موضوع را تا انتها پیگیری می‌کنم. اگر روزنامه یا سایتی می‌خواهد چنین خبری را منتشر کند باید منبع خیلی قوی داشته باشد نه اینکه به این راحتی با آبروی افراد بازی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ‌نمی دانم چرا این شایعات درباره من ساخته شده اما تا زمانی که من و آقای رویانیان در پرسپولیس بودیم صادقانه خدمت کردیم. من 18 سال در سمت‌های مختلف در پرسپولیس بودم و همیشه خودم را مدیون این تیم می‌دانم. حالا هم که با آبروی من بازی شده از طریق مجامع قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنم.
 

وی گفت: کمک به پرسپولیس فقط بازی کردن و سرمربیگری نیست و در سایر بخش‌ها هم می‌توان اقدامات مهم و خوبی انجام داد. متاسفم برای افرادی که همه چیز را نادیده می‌گیرند و به راحتی با آبروی افراد بازی می‌کنند.

استیلی اضافه کرد: به محض بازگشت به تهران از تمام رسانه‌هایی که خبر دستگیری مرا منتظر کرده‌اند شکایت خواهم کرد و تا آخر پیگیر ماجرا خواهم بود. مطمئن باشید این موضوع  با معذرت‌خواهی خاتمه پیدا نمی‌کند و من تا آخر ماجرا را پیگیری می‌کنم. آنها با آبروی من بازی کرده‌اند و باید ثابت کنند آنچه را که به صورت کذب منتشر کرده‌اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: من نه به کسی آزار رسانده‌ام و نه زور گفته‌ام و مشخص نیست برخی افراد چرا و با چه انگیزه و هدفی به خودشان اجازه می‌دهند این‌گونه با آبروی افراد بازی کنند. من از آنها نمی‌گذرم و ماجرا را تا آخر پیگیری می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)