پرسپولیس نیوز : رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور سه بازیکن در تیم دسته ‌یکی بیرامار قطعی شده اما در خصوص کنعانی دایی باید اجازه دهد.

حمید استیلی در خصوص حضور سه بازیکن جوان این تیم در لیگ پرتغال اظهار داشت: یک خبر خوب برای باشگاه پرسپولیس است که سه بازیکن جوان این تیم شانس حضور در لیگ اروپا را دارند. امیدواریم با این اتفاق راه برای حضور سایر بازیکنان جوان پرسپولیس در لیگ‌های دیگر هم باز شود چون باشگاه واقعا این پتانسیل را دارد که از جوانان خود بهترین استفاده‌ها را بکند.

استیلی ادامه داد: در چند روز گذشته جلسات بسیار خوبی را با معاونت‌های باشگاه و رویانیان در خصوص تیم‌های پایه داشتیم که به توافقات خوبی مخصوصا در بخش آکادمی رسیدیم. ما در برنامه  اول سفری به برزیل داشتیم و پنج مربی مان در آنجا به مسائل روز فوتبال آشنا شدند.

استیلی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این روند کار خود را ادامه خواهیم داد و به زودی آکادمی‌های تیم‌های پایه را راه‌اندازی می‌کنیم.

استیلی تاکید کرد: حضور کنعانی، مدنی و اسماعیل‌زاده تقریبا در لیگ پرتغال قطعی شده اما در خصوص کنعانی باید دایی نظر قطعی را بدهد و با اجاره او این اتفاق می‌افتد البته حضور اسماعیل‌زاده و مدنی بلامانع است. تیم بیرامار دارای مدیری پرتغالی است و خوشبختانه تا به امروز نیز کارهای ترانسفر بازیکنان انجام شده فقط یکی از آنها مشکل پاسپورتی دارد که به زودی این مشکل حل می شود.

وی در پایان یادآور شد: تیم بیرامار در لیگ یک پرتغال بازی می‌کند و قرار است هزینه‌های رفت و آمد بازیکنان به عهده باشگاه باشد اما هزینه جا و مکان و سایر موارد به عهده پرتغالی‌ها است. من در پایان امیدوارم که این سفر و این اتفاق به نفع باشگاه پرسپولیس باشد چون جوانان ما لیاقت حضور در تیم‌های خوب را دارند. جوانان نیز باید قدر این فرصت را بدانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)